برخورد دو قطار در خط متروی کرج - تهران/ مصدومیت 22 تن/ تعطیلی این خط مترو و توقف حرکت قطار‌ها

به گفته قائم‌ مقام بهره برداری متروی تهران، ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۲ قطار در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند اما علت حادثه هنوز مشخص نیست. خالدی سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساعت ۷:۱۰ امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد. باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

در حادثه خروج متروی کرج_تهران از ریل چندین نفر مصدوم شدند.

صبح امروز مترو خط کرج تهران از ریل خارج شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گفته قائم‌ مقام بهره برداری متروی تهران، ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۲ قطار در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند اما علت حادثه هنوز مشخص نیست و تیم‌های فنی هم‌اکنون در حال بررسی حادثه و عوامل امدادی نیز در حال جداسازی واگن‌ها هستند.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

تعطیلی متروی کرج-تهران

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج  هم اعلام کرد: ساعت ۷:۱۰ امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد. باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

 

مترو

 

 نامشخص بودن زمان بازگشایی مسیر متروی تهران ـ کرج 

قائم‌مقام شرکت بهره‌برداری مترو اعلام کرد زمان دقیق بازگشایی کامل مسیر متروی تهران – کرج و بالعکس مشخص نیست.

 

 

 شهردار تهران: آسیب دیدگان حادثه خروج قطار مترو، تحت پوشش بیمه هستند

زاکانی گفت: همه ی آسیب دیدگان حادثه صبح امروز در مسیر خط 5 مترو، بدون هیچ محدودیتی تحت پوشش بیمه هستند. اکثر مصدومان هنگام خروج از قطار دچار آسیب دیدگی شدند.

حجم ویدیو: 26.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید