اپدیت جدید تلگرام با قابلیت های جالب عرضه شد + عکس و فیلم آموزشی

در اپدیت جدید، تلگرام بخش تنظیمات و تم های iOS رو تغییر داده و چینش اونها حالا به تنظیمات نسخه اندروید شبیه تر شده است. به دلیل تغییرات جدید اندروید، وقتی به این نسخه جدید اپدیت میکنید، تلگرام جای پوشه دانلودهای خودش رو تغییر میده. در نتیجه همه فایلهای که قبلا دانلود کردید، در تلگرام نیاز به دانلود مجدد پیدا میکنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تلگرام اپدیت جدیدش رو همراه با قابلیت های جالبی عرضه کرد. 

تک توب نوشت: قابلیت اول تغییر بخش مدیا در چت ها هست که حالا مثل اپهای گالری، میشه با نزدیک کردن دو انگشت بهم یا دور کردن اونها از هم، پیش نمایش عکسها و ویدیوهارو کوچک یا بزرگ کرد که باعث میشه بتونید سریعتر عکس یا ویدیوی مدنظرتون رو پیدا کنید. 

‌ وقتی هم در صفحه مدیا در حال اسکرول هستین، روی نوار کنار صفحه حالا تاریخ هم نمایش داده میشه که با گرفتن اون و کشیدن اون به بالا یا پایین میتونین به سرعت به تاریخ موردنظرتون برید و عکس و ویدیوهای اون بازه رو پیدا کنید. 

‌ همچنین تلگرام تقویمی رو اضافه کرده که با کلیک کردن روی تاریخ کنار نوار پیماش، میتونید به اون وارد بشید و ببینید که در هر روز، چه عکسها و ویدیویهایی در اون روز به اشتراک گذاشته و با کلیک روی هر کدوم محتوای اون روز رو ببینید. 

‌ علاوه بر این تلگرام فیلتری به این بخش اضافه کرده تا بتونید فقط ویدیوها یا فقط عکسها یا هر دو رو باهم ببینید. برای دسترسی به این قابلیت فقط کافیه کمی به سمت پایین اسکرول کنید، بعد از اون دکمه سه نقطه در بالای صفحه رو فشار بدین و گزینه Video Only یا Photo Only رو انتخاب کنید. 

‌قابلیت مهم بعدی تغییراتی در بخش ساخت لینک های جوین شدن به گروه ها و کانال ها هست و حالا ادمین ها میتونن لینک عضویتی بسازن که کاربر جدید بعد از کلیک روی اونها وارد لیست انتظاری بشه و ادمین ها سر فرصت اجازه ورود به اونها بدن یا درخواست اونهارو رد کنن.

‌علاوه بر این حالا تلگرام امکان درج نام برای هر لینک جوین رو اضافه کرده که از نام های عجق وجق قبلی بسیار بهتر هست و با اون میشه متوجه شد که این لینک برای چه کاری ساخته شده. 

 

اپدیت جدید تلگرام

 

اپدیت جدید تلگرام

 

‌ حالا وقتی کسی برای شما موقعیت جغرافیایی زنده اش (Live Location) رو میفرسته، تلگرام بهتون نشون میده که از روشهای حمل و نقل مختلف مثل پیاده، با ماشین، یا با اتوبوس، چقدر طول میکشه تا بهتون برسه.

‌تلگرام همچنین بخش تنظیمات و تم های iOS رو تغییر داده و چینش اونها حالا به تنظیمات نسخه اندروید شبیه تر شده. 

اپدیت جدید تلگرام (8.2) از حالا برای کاربران اندروید و iOS در دسترس هست. 

 به دلیل تغییرات جدید اندروید، وقتی به این نسخه جدید اپدیت میکنید، تلگرام جای پوشه دانلودهای خودش رو تغییر میده. در نتیجه همه فایلهای که قبلا دانلود کردید، در تلگرام نیاز به دانلود مجدد پیدا میکنن. 

‌برای حل این مشکل، فقط کافیه پوشه های موجود در فولدر Telegram رو از طریق فایل منیجر به ادرس زیر منتقل کنید:

android/data/org.telegram.messenger.web/files/telegram


آموزش انتقال پوشه قدیمی تلگرام به پوشه جدید

 

حجم ویدیو: 6.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید