قابلیت های جالب تلگرام در آپدیت جدیدش/ ایموجی های جدید تلگرام و انتخاب تم خاص برای هر چت + تصویر فیلم

تلگرام اپدیت جدیدش را عرضه کرد که در آن قابلیتهای جالبی را اضافه کرده است، از جمله ایموجی های جدید که کم کم تکمیل می شوند و برای آن باید تلگرام خود را به روزرسانی کنید و همین طور انتخاب تم اختصاصی برای هر چت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تلگرام اپدیت جدیدش را عرضه کرد و در آن قابلیتهای جالبی را اضافه کرده است.

تلگرام در حال حاضر ایموجی های متحرک دارد ولی بعضی اوقات حرکت محدودآنها کافی نیست. به همین منظور تلگرام حالا ایموجی های تعاملی اضافه کرده که قابلیت بسیار جالبی هست و حرکت و افکت های ایموجی ها در تمام آن صفحه است.

برای استفاده از آنها فقط کافی است در چت دو نفره، یکی از اموجی های 

 

photo_2021-09-19_23-05-31

 

را بفرستید و روی آن ضربه بزنید تا حرکت کامل آن فعال بشود . نکته جالب اینکه اگر طرف مقابل در همان لحظه در چت شما باشد، حرکتهای آن ایموجی را به طور همزمان میتواند تماشا کند!

برای استفاده از این قابلیت باید طرفین تلگرام را اپدیت کرده باشند. تلگرام هم به تدریج این قابلیت را برای بقیه ایموجی ها فعال خواهد کرد.

 

 

برای هر چت می شود تم مخصوص انتخاب کرد

 

‌در این اپدیت حالا برای هر چت می شود تم مخصوص انتخاب کرد تا هر چت تم متفاوتی داشته باشد و این تم برای هر دو طرف اعمال خواهد شد! این قابلیت باعث می شود چت رئیس اداره را با چت دوستتان اشتباه نگیرید و ویدیوهایی که نمی خواهید برای او نفرستید!

برای تغییر تم در هر چت، فقط کافیست وارد یک چت شوید، دکمه سه نقطه را فشار بدهید و گزینه Change Color را انتخاب کنید. در حال حاضر امکان انتخاب 8 تم وجود داره که به مرور زمان بر تعداد آنها اضافه خواهد شد. 

 

 

‌تلگرام در این اپدیت همچنین قابلیتی را برای گروه ها اضافه کرده که به شما این امکان را میدهد که بفهمید کدام یک از اعضای گروه ها پیام شما را در گروه سین کرده و دیده که در بعضی مواقع می تواند کاربردی باشد. 

این قابلیت ظاهرا فقط در گروه های کوچک (مثلا زیر 50 نفر) قابل استفاده است و در گروه های بزرگ و سوپرگروه ها چنین امکانی وجود ندارد. علاوه بر این لیست کسانی که پیام شما را دیدند بعد از 7 روز به طور خودکار پاک میشود و بعد از این زمان امکان دسترسی به لیست افراد برای حفظ حریم شخصی وجود ندارد. 

 

 

تلگرام قابلیت ضبط لایوها و ویدیوچت ها را اضافه کرده است

 

و بالاخره تلگرام قابلیت ضبط لایوها و ویدیوچت ها را اضافه کرده است و ادمینهای کانال ها و گروه ها حالا میتوانند به راحتی لایوها و ویدیوچتها را به صورت فایل ویدیوی ذخیره کنند.

حجم ویدیو: 1.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید