معرفی ویژگی جدید تلگرام: تماس ویدیویی برای 1000 نفر!

یکی از نکات مثبت این امکان جدید این است که از بین ۱۰۰۰ نفری که در تماس تصویری حضور دارند، ۳۰ نفر می‌توانند داده‌ها و اطلاعات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. در واقع تلگرام با این طرح تمام امکانات دیگر اپلیکیشن‌ها را به خود اضافه کرده است و اگر بتواند استوری یاهمان داستان را که در توئیتر و اینستاگرام موجود است، به نرم افزار خود اضافه کند، آن را تبدیل به یک اَبَر پیام‌رسان خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیام‌رسان تلگرام به تازگی خدماتی را ارائه کرده است که قابلیت برگزاری همایش هزار نفری را به مخاطبان ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد این امکان بخاطر پیک پنجم کرونا اتفاق افتاده است تا برگزاری جلسات به صورت آنلاین را براکاربران ساده‌تر کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تلگرام یکی از پیام‌رسان‌هایی است که همواره توانسته خدمات جدید و متنوعی را به مخاطبان خودش ارائه دهد و آن‌ها را راضی نگه دارد. این برنامه اخیرا یک به روزرسانی جدید داده و آن هم این است که سقف تماس ویدئویی را از ۳۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر رسانده است به طوری که می‌توان با آن همایش برگزار کرد.

با توجه به همه گیری کرونای دلتا به نظر می‌رسد، این امکان یکی از نیازهای اساسی کاربران فضای مجازی بود احتمالا با در دسترس قرار گرفتن این خدمت جدید، کاربران تلگران نسبت به قبل افزایش داشته باشد.

برگزاری همایش، قابلیت جدید تلگرام

یکی از نکات مثبت این امکان جدید این است که از بین ۱۰۰۰ نفری که در تماس تصویری حضور دارند، ۳۰ نفر می‌توانند داده‌ها و اطلاعات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

در واقع تلگرام با این طرح تمام امکانات دیگر اپلیکیشن‌ها را به خود اضافه کرده است و اگر بتواند استوری یاهمان داستان را که در توئیتر و اینستاگرام موجود است، به نرم افزار خود اضافه کند، آن را تبدیل به یک اَبَر پیام‌رسان خواهد کرد.

تلگرام در راه اَبَر پیام‌رسان شدن

چرا که تلگرام اخیرا مانند کلاب‌هاوس قابلیت ایجاد جلسه صوتی و مانند واتساپ قابلیت تماس صوتی و تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. علاوه بر این موارد از دیگر خدمات این نرم‌افزار می‌توان به امکان ایجاد گروه، کانال، ربات، چت‌های محرمانه، تلگراف و ایجاد پوشه‌های سفارشی اشاره کرد.

این برنامه در سال ۱۳۹۲ و همزمان با ناکارآمد شدن وایبر به طور گسترده در دسترس مردم ایران قرار گرفت و در اردیبهشت ۱۳۹۷ فیلتر شد.

پیش از فیلترینگ، بیش از ۸۰ درصد از کاربران ایرانی از تلگرام استفاده می‌کردند و کسب و کارهای اینترنتی خود را در کانال‌ها و گروه‌های اینترنتی انجام می‌دادند. هرچند که پس از فیلترینگ تعداد اعضا کم نشد، اما عمده کسب و کارهای اینترنتی خدمات فروش خود را به صفحات اینستاگرامی انتقال دادند.

در حال حاضر نیز بیش از ۴۰ میلیون نفر در این پیام‌رسان فعالیت می‌کنند. اما مجلس به دنبال این است که کاربران حتی با استفاده از فیلترشکن نیز نتوانند به آن وصل شوند. مجلس این تصمیم را برای همه‌ی پیامرسان‌های خارجی و سرویس‌های اینترنتی اجرا می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید