نشست خبری دیدار ایران - هنگ‌کنگ؛

بحث سرمربی تیم ملی با یک خبرنگار| اسکوچیچ: امیدوارم با 12 امتیاز کامل به ایران برگردیم/ اینجا زمینی دارد که در زندگی ام ندیده ام

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم با 12 امتیاز کامل از منامه به تهران برگردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نشست خبری دیدار ایران - هنگ‌کنگ در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین، امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه بحرین برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ گفت: اطلاعات کمی از تیم هنگ‌کنگ داریم چون آنها در یکسال اخیر بازی زیادی انجام نداده‌اند، اما با این حال سعی کردیم درباره این تیم تمامی اطلاعات لازم را گردآوری کنیم. به هنگ‌کنگ احترام می‌گذاریم و این بازی برای‌مان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تیم کاملی در اختیار دارم. متأسفانه نتوانستیم در بازی‌های خانگی‌مان میزبان باشیم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستم بررسی کند و سؤال کردیم که چرا باید این بازی‌های مهم‌‌ را در خارج از ایران و در بحرین انجام دهیم. به همین خاطر ناامید شدم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره امکانات در بحرین و زمین بازی گفت: زمین ورزشگاه برای این بازی مهم خیلی خوب نیست، اما من فقط باید روی تیم خودم برای این بازی تمرکز کنم. سعی کردیم خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازیکنانم شرایط را درک کنند و بازی قدرتمندانه‌ای مقابل هنگ‌کنگ ارائه دهند. من آنها را باور دارم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا فکر نمی کنید که صحبت های شما راجع به زمین بهانه باشد؟ گفت: من هیچ بهانه ای نمی آورم. ما قوی هستیم و همه تیم ها اینجا با ما رو به رو می شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه ای وجود ندارد. اگر زمین را ببینید، چیزی را می بینید که هرگز در زندگی ندیده ام.

وی ادامه داد: این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم ها باید با ما رو به رو شوید و من فرار نمی کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا خواستم زمین را ببینم اما به من اجازه ندادند. من می توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است.

پس از برگزاری نشست خبری، دراگان اسکوچیچ سرمربی و مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از وضعیت زمین چمن این ورزشگاه بازدید کردند.

تصاویر مربوط به این بازدید را در ادامه می‌بینید:

 

 

دیدگاه تان را بنویسید