جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| شرط هیات مدیره آبی پوشان برای دیدار با وزیر ورزش/ جلسه ویژه در باشگاه سرخ پوشان برای بدهی به کالدرون

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 11 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار امروز سه شنبه 11 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه استقلال

شرط هیات مدیره استقلال برای دیدار با وزیر ورزش

اولین واکنش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش نسبت به استعفای دسته جمعی ۳ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، دعوت از آنها در نشستی مشترک به منظور حل اختلافات با مدیرعامل و بازگشت دوباره آنها به کار بود. در حالی که گفته می‌شد احتمال برگزاری این نشست مشترک عصر روز گذشته باشد، در نهایت چنین نشستی برگزار نشد.

اعضای مستعفی هیات مدیره استقلال روز گذشته خواستار این شدند تا این جلسه با قدری تاخیر برگزار شود. ۳ عضو مستعفی هیات مدیره استقلال حاضر به دیدار با وزیر ورزش یا معاونین او هستند؛ اما تمایلی به حضور احمد مددی مدیرعامل باشگاه در این نشست مشترک ندارند.

تنها زمان است که مشخص می‌کند حواشی که باشگاه استقلال را احاطه کرده، چه تاثیر و تغییری در سرنوشت آن خواهد داشت.

تست کرونای استقلالی‌ها منفی شد

 اعضای تیم استقلال روز گذشته بعد از یک هفته تعطیلی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفتند.

قبل از شروع این تمرین با نظر فرهاد مجیدی از همه اعضای تیم تست کرونا گرفته شد تا میزان سلامتی نفرات مشخص شود.

جواب این تست ها امروز به دست کادر پزشکی استقلال رسید و مشخص شد که هیچ کدام از کادرفنی و اجرایی و بازیکنان این تیم مبتلا به ویروس کرونا نیستند.

بر این اساس استقلالی‌ها می‌توانند بدون نگرانی از بابت ابتلا به ویروس کرونا کارشان را دنبال کنند و برای مسابقات آینده خود آماده شوند.

اخبار باشگاه پرسپولیس

 تقدیر از یک سرباز در تمرین پرسپولیس

تمرین روز سه‌شنبه پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در غیاب کریم باقری، ملی‌پوشان و رادوشویچ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

سرخپوشان پیش از شروع تمرین، کار با توپ و تنیس فوتبال را در برنامه داشتند.

ابتدا یحیی گل‌محمدی که در تمرین روز گذشته غایب بود، دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

با شروع تمرین، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. سپس در قالب چند گروه، پاسکاری‌های ترکیبی و کوتاه، در دستور کار قرار گرفت و در ادامه، حفظ توپ، شوتزنی به سمت دروازه، سانتر از جناحین و گلزنی مرور شد.

فوتبال درون تیمی هم آخرین بخش تمرین بود و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

در تمرین امروز که ۹۰ دقیقه به طول انجامید، بازیکنان با شادابی و روحیه خاصی کلیه برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند و تمرین جذابی به نمایش گذاشته شد.

تمرین امروز، یک میهمان ویژه داشت. سربازی که در بازگشت تیم از اصفهان پس از دیدار برابر ذوب آهن، در فرودگاه مهرآباد برای سرخپوشان ادای احترام کرده بود، در محل تمرین حاضر شد و توسط اعضای تیم مورد تقدیر قرار گرفت و یک عکس یادگاری هم با اعضای تیم گرفت.

شکایت سوشا مکانی ما را تهدید نمی کند

باتوجه به حواشی پرونده شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس، ایمان حسین‌پور معاون حقوقی باشگاه اعلام کرد: خطری باشگاه را در این پرونده تهدید نمی‌کند. این پرونده دارای جزییاتی است که به زودی در مورد اتفاقات آن به صورت شفاف با هواداران صحبت می‌کنیم.

 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مدتی قبل رای کمیته وضعیت مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت 800 میلیون تومان به سوشا مکانی را تایید کرد اما بار دیگر مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند نسبت به رای صادره اعتراض خود را مطرح کنند. 

جلسه ویژه مدیران باشگاه پرسپولیس بابت بدهی به کالدرون

دادگاه عالی ورزش روز گذشته درخواست فرجام خواهی باشگاه پرسپولیس برای پرونده  شکایت کالدرون را رد کرد و سرخپوشان پایتخت مهلت ۳۰ روزه برای پرداخت بدهی‌های این مربی دارند.  

طبق برنامه قرار است مدیران باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز  پرونده کالدرون را بررسی کنند تا راهکاری برای پرداخت طلب سرمربی آرژانتینی پیدا کنند.  

باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۵۸۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود سالیانه را در مدت ۳۰ روز به کالدرون پرداخت کند تا با جریمه و محرومیت مواجه نشود.  

نتیجه تست سرخ پوشان منفی شد

سرخپوشان پایتخت پیش از آغاز تمرین روز گذشته در آزمایش مربوط به تشخیص کووید ۱۹ شرکت کردند.

با اعلام نتایج تست‌ها به کادر پزشکی مشخص شد که خوشبختانه جواب آزمایش همه اعضای تیم منفی بوده است.

پرسپولیس روز گذشته دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود برای ادامه رقابت‌های لیگ را بدون ملی‌پوشان و رادوشویچ شروع کرد و امروز هم یک جلسه تمرین می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید