کنایه عجیب عبادی‌پور به ملی پوشان والیبال ایران!

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: بایداز ژاپن یاد بگیریم که برای رسیدن به پیروزی باید به نفر کناری خود کمک کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میلاد عبادی‌پور پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: در ست اول شانس کمی برای رسیدن به پیروزی داشتیم چون تیم حریف خیلی خوب بازی را شروع کرد. در ست دوم و سوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم اما بازهم اشتباهاتی داشتیم.

وی ادامه داد: ژاپن به خوبی از اشتباهات ما استفاده و بازی را به نفع خود تمام کرد. ما هم باید از ژاپن یاد بگیریم که برای رسیدن به موفقیت در والیبال باید به نفر کناری خود کمک کنیم؛ وگرنه هیچ تیمی بدون رعایت کردن این نکته شانسی برای رسیدن به پیروزی ندارد.

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: در والیبال همه می‌جنگند که به پیروزی برسند. تحقق این موضوع تنها با کمک کردن بازیکنان بهم محقق می‌شود؛ وگرنه بزرگترین تیم‌های جهان هم دچار مشکل خواهند شد.

همچنین ولادیمیر آلکنو که در نخستین تجربه نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورمان طعم تلخ شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن را چشید، در اقدامی غیرحرفه‌ای در میکسدزون حاضر نشد و مصاحبه نکرد.

این در حالی است که سرمربی و کاپیتان تیم ملی ژاپن و همچنین میلاد عبادی‌پور در میکسدزون حاضر شدند و به سوالات پاسخ دادند.

سرمربی والیبال ژاپن: خوشبختانه ایران چند بازیکن مهم خود را نداشت

یوئچی ناکاگائیچی، سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: ما مدت‌ها بود که برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ایران برای بازی امروز چند بازیکن مهمش را در اختیار نداشت. ضمن اینکه تفاوت‌مان با حریف این بود که ما می‌خواستیم خوب باشیم.

کاپیتان والیبال ژاپن: سال پرچالشی داشتیم/ از پیروزی بر ایران خوشحالم

یوکی ایشیکاوا، پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ژاپن مقابل ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: شاهد یک بازی سرعتی بودیم و خوشحالم که توانستیم تیم ملی ایران را را شکست دهیم.

بازیکن شماره 14 و کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم همین آهنگ پیروزی را ادامه دهیم. سال بسیار پرچالشی داشتیم و با این شرایط بسیار خوشحالم که به ایتالیا آمده‌ایم تا در مسابقه حاضر شویم.

دیدگاه تان را بنویسید