جی پلاس؛

اخبار امروز استقلال و پرسپولیس| تعطیلی تمرین سرخابی ها/ دیاباته ماندنی شد/ شکایت رسمی آبی پوشان از 3 داور

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 4 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه استقلال و پرسپولیس از این به بعد در قالب یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

اخبار باشگاه استقلال

تمرین آبی پوشان تعطیل شد

تمرینات تیم فوتبال استقلال تا دوشنبه هفته آتی تعطیل شد. فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تصمیم گرفت با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر بازیکنانش چند روز به استراحت بپردازند.

گفتنی است از تیم استقلال فقط مهدی قائدی به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

تصمیم سازمان لیگ برای دیدار استقلال - شهرخودرو

سازمان لیگ تصمیم خود را در مورد دیدار معوقه بین تیم های استقلال و شهرخودرو گرفته است.  

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازی معوقه تیم های استقلال برابر شهرخودرو همزمان با بازی سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و تراکتور برگزار می شود.

 دو بازی استقلال به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا عقب افتاد که آبی ها یکی از آنها را شب گذشته برابر نفت آبادان برگزار کردند.

با این حال با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش، سازمان لیگ برتر تصمیم گرفته دیگر بازی عقب افتاده استقلال را همزمان با سوپر جام برگزار کند چون فقط برنامه بازی ها در این روز جای خالی دارد.

استقلال با پیروزی برابر نفت آبادان به رده سوم جدول رده بندی برگشت و حالا آبی ها امیدوار هستند با پیروزی برابر شهرخودرو دوباره به کورس قهرمانی لیگ برتر برگردند.

میلیچ ایران را ترک کرد

هرویه میلیچ مدافع اهل کروات استقلال بامداد امروز عازم کشورش شد. با اعلام کادر فنی استقلال تمرینات استقلال به مدت 6 روز تعطیل شد و به همین دلیل مدافع ابی پوشان با کسب اجازه از مربیان برای استفاده از تعطیلات به کشورش رفت.

دور جدید تمرینات استقلال از دوشنبه هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

دیاباته ماندنی شد

 شیخ دیاباته مهاجم استقلال در تعطیلی تمرینات استقلال در تهران فیزیوتراپی می کند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با مرخصی دیاباته موافقت نکرد تا این بازیکن در تهران مراحل درمان خود را سپری کند.

گفتنی است تمرینات استقلال تا دوشنبه هفته آینده تعطیل بوده و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

شکایت رسمی آبی پوشان برای قضاوت داوران

باشگاه استقلال ظهر امروز (سه‌شنبه) شکایت رسمی خود در خصوص قضاوت‌های پر اشتباه داوران در سه بازی اخیر این تیم را به فدراسیون فوتبال ارائه داد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تمرین سرخ پوشان تعطیل شد

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به برتری 2 بر یک رسید.

پس از این مسابقه طبق نظر کادر فنی سرخ پوشان تمرینات پرسپولیس به مدت 6 روز تعطیل شد و بازیکنان این تیم از دوشنبه هفته آینده کار خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی آغاز می‌کنند.

البته با توجه به حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری و احمد نوراللهی در اردوی تیم ملی این نفرات در شروع تمرینات پرسپولیس غایب خواهند بود.

رادو ایران را ترک کرد

پس از بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن که با برتری دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید، طبق نظر کادرفنی سرخ پوشان تمرینات این تیم به دلیل اردوی تیم ملی برای دیدارهای دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۶ روز تعطیل شد.

برهمین اساس بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس هم از تعطیلی تمرینات این تیم استفاده خواهد کرد و برای دیدار با خانواده اش به کرواسی می رود.

دور جدید تمرینات پرسپولیس از دوشنبه ۱۰ خرداد آغاز می شود.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر در اصفهان

 

 این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاقاتی که روز گذشته در  اصفهان رقم خورد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده: «به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و همچنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند، را کوتاه کنند.»

در بخشی دیگری آمده: «باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتارهای دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صددرصد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتارهای خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌گردد بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین المللی مخدوش می‌سازد.»

بیانیه پرسپولیس این طور خاتمه می‌یابد: «تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسئولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهادهای تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و همچنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»

دیدگاه تان را بنویسید