جی پلاس؛

اخبار امروز استقلال و پرسپولیس| نامه جدید آبی پوشان به AFC و شکایت فرهاد مجیدی از دو روزنامه/ دستور موقت برای محرومان سرخ پوش منتفی شد

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 2 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه استقلال و پرسپولیس از این به بعد در قالب یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

اخبار باشگاه استقلال 

شکایت فرهاد مجیدی از دو روزنامه ورزشی

وکیل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از دو روزنامه خبرورزشی و روزنامه گل بابت نشر مطالب خلاف واقع شکایت کرد. وکیل سرمربی استقلال از روزنامه خبرورزشی بابت ۳ مورد و روزنامه گل بابت یک مورد، شکایت کرده است.

اعتراض استقلال به جریمه نقدی احکام دربی

باشگاه استقلال روز گذشته به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت اتفاقات دربی اعتراض کرد. البته اعتراض استقلال بیشتر به جریمه نقدی این باشگاه بود و مسئولان استقلال معتقدند مبلغ 100 میلیون برای جریمه کردن یک باشگاه رقم زیادی است و قرار است در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به این اعتراض استقلال رسیدگی شود.

باشگاه استقلال خطاب به AFC: میزبانی از الهلال حق ماست

باشگاه استقلال در نامه اخیر خود برای کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص میزبانی از الهلال آمادگی صد درصدی خود را اعلام و صراحتا تاکید کرده است باتوجه به اینکه این باشگاه از تصمیم اخیر AFC برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی تمکین کرده و برخلاف برخی مصالح قبلی، استقلال در مرحله گروهی رقابت‌ها در کشور عربستان به میدان رفته، پس این حق باشگاه استقلال است تا در این مرحله از الهلال میزبانی کند. 

با این‌حال چون هنوز ضوابط کنفدراسیون آسیا برای این مرحله اعلام نشده است، باید منتظر باشیم تا مشخص شود که فرآیند و ضوابط این کنفدراسیون برای برگزاری مرحله اول حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری به چه شکلی است که بعدا در این خصوص باشگاه استقلال دوباره تصمیم‌گیری لازم را به‌عمل خواهد آورد.

4 غایب استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت

 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای این دیدار شیخ دیاباته و سیداحمد موسوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

رشید مظاهری و مهدی مهدی پور هم به دلیل مصدومیت بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان را از دست دادند.

بالاخره دیاباته در تمرین استقلال حاضر شد

مهاجم استقلال که پس از دربی به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت بالاخره امروز به محل تمرین آبی پوشان رفت.

این در حالی است که شایعات بسیاری درباره ناراحتی او برای عدم دریافت مطالباتش مطرح بود.

با این وجود دیاباته امروز با محل تمرین استقلال رفت و ضمن خوش و بش با اعضای تیم به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی کار کرد.

دیاباته البته به دلیل مصدومیتی که دارد نمی‌تواند در سفر به آبادان استقلال را همراهی کند و یکی از غایبان قطعی آبی ها مقابل صنعت نفت خواهد بود.

گفتنی است؛ دیاباته از کادر فنی استقلال برای بعد از دیدار با نفت آبادان درخواست مرخصی چند روزه کرده بود که این درخواست تاکنون با موافقت فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال مواجه نشده است.

دیاباته در تمرین استقلال

اخبار باشگاه پرسپولیس

دستور موقت برای محرومین پرسپولیس منتفی شد  

صالحی، رئیس کمیته استیناف در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص دستور موقت برای پرونده تا زمان رسیدگی به آن از سوی کمیته استیناف گفت: ابتدا باید پرونده و لایحه به دست ما برسد و آن را مطالعه کنیم و سپس در این مورد حرف بزنیم. تا زمانی که چیزی به دست ما نرسیده نمی‌توانیم اظهار نظری در این مورد داشته باشیم.

با توجه به توضیحات صالحی، پرسپولیس بدون فرشاد فرجی و سید جلال حسینی باید بازی معوقه در برابر ذوب آهن را برگزار کند. چنانچه با درخواست باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته استیناف موافقت می شد این دو بازیکن تا زمان صدور رای نهایی می توانستند در ترکیب تیم به میدان بروند که این موضوع منتفی شده است.

عالیشاه بازی با ذوب آهن را از دست داد

امید عالیشاه که با مصدومیت پیش از دربی مواجه شده بود، بعد از اینکه دیدار مقابل شاهین بندرعامری را نیز از دست داد، اکنون قادر به همراهی شاگردان یحیی گل محمدی در اصفهان و برابر ذوب آهن نیز نخواهد بود.

یحیی گل محمدی برای دیدار با ذوب آهن با مصدومیت 5 بازیکن تیمش مواجه است و اکنون با قطعیت غیبت امید عالیشاه باید دید شرایط دیگر بازیکنان به چه شکل خواهد بود.

درخواست باشگاه از هواداران اصفهانی

با توجه به ریسک شیوع ویروس کرونا، از همه هواداران پرسپولیس در شهر و استان اصفهان درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان و با هیچ بهانه‌ای، در فرودگاه و محل هتل تیم حاضر نشوند

لطف هواداران پرسپولیس در سراسر کشور، بارها به مدیران باشگاه، مربیان و بازیکنان تیم اثبات شده و درخواست ویژه داریم که طرفداران تیم هرگز مقابل هتل یا در فرودگاه تجمع نکنند.

تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب آهن

تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه، آخرین تمرین خود برای بازی برابر ذوب‌آهن را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

این تمرین یک ساعت به طول انجامید و قبل از سوت آغاز، بازیکنان به توصیه‌های فنی یحیی گل‌محمدی، گوش دادند.

آقا وسط در سه گروه، پاسکاری‌ها، مرور برنامه‌های تاکتیکی و تیمی برای دفاع و حمله و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین را تشکیل می‌دادند.

این در حالی بود که پنج بازیکن مصدوم اعلامی در روزهای گذشته، برنامه‌های اختصاصی را دنبال کردند و تصمیم گیری درباره حضور آن‌ها در مسابقه و میزان این حضور، فردا پس از اخذ آخرین نظر کادر پزشکی، توسط کادرفنی و سرمربی اتخاذ خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر تهران را به مقصد اصفهان ترک کنند.

دیدار ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.

تمرین پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید