جی پلاس؛

اخبار امروز استقلال و پرسپولیس| جریمه نقدی برای مجیدی/ مغانلو مصدوم شد

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 3 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه استقلال و پرسپولیس از این به بعد در قالب یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

اخبار باشگاه استقلال

کمیته انضباطی فرزاد مجیدی را جریمه کرد

دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از سری رقابتهای لیگ برتر از هفته ۲۲ در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت.

براین اساس تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل تخلف سوءرفتار تیمی (۵ کارت زرد) طبق ماده ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین فرزاد مجیدی ، عوامل منتسب به باشگاه استقلال به دلیل اعتراض به مقام رسمی مسابقه و رفتار غیرورزشی طبق ماده ۶۴ به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قابل اجرا و قطعی است.

  1. گزارشگر دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال مشخص شد

علی عرب زاده به عنوان گزارشگر بازی صنعت نفت آبادان و استقلال انتخاب شد.

جلسه استقلالی ها درباره نقل و انتقالات و دستیار خارجی 

علی نامداری، مشاور هیات مدیره استقلال، امروز با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، با احمد مددی مدیرعامل استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه طرفین در خصوص مسائل جاری باشگاه استقلال، وضعیت نقل و انتقالات، چگونگی اضافه شدن دستیار خارجی، تامین منابع مالی و مطالبات بازیکنان استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اخبار باشگاه پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس صبح امروز تمرین سبکی را در محوطه هتل در آستانه دیدار با ذوب‌آهن انجام دادند.

تمرین پرسپولیس

پرسپولیسی ها پولدار می شوند

امروز باشگاه پرسپولیس 5 درصد دیگر از قرارداد اعضای این تیم را به حساب هایشان واریز کرده و تا فردا به دست بازیکنان و کادرفنی خواهد رسید.

با واریز این پول میزان پرداختی های باشگاه به بازیکنان به حدود 60درصد می رسد. البته تامین این پول ربطی به کمک های مردمی که این روزها باشگاه پرسپولیس آن را تبلیغ می کند ندارد و طبق پیگیری های ما قرار است این باشگاه در مورد هزینه کرد این کمک های مردمی به هواداران گزارش جداگانه ارائه کند.

حضور عالیشاه در ترکیب و مصدومیت مغانلو

شهریار مغانلو مهاجم بلندقامت پرسپولیس که قرار بود در ترکیب اصلی این تیم کنار عیسی آل کثیر زوح خط حمله سرخپوشان را تشکیل دهد به دلیل احساس درد دوباره از جمع 11 بازیکن اصلی این تیم کنار گذاشته شد.

امید عالیشاه هافبک این تیم هم با وجود احساس درد و به دلیل کمبود بازیکن در این تیم به مغانلو ترجیح داده شد تا با کمک کادر پزشکی یکی از بازیکنان ترکیب اصلی باشد.

همچنین محمدحسین کنعانی زادگان که از ناحیه مچ پا همچنان احساس درد می‌کند در قلب دفاع پرسپولیس کنار کمال کامیابی نیا هم که مصدوم بود بازی خواهد کرد. سیامک نعمتی نیز که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است روی نیمکت می‌نشیند تا مهدی شیری در دفاع راست جای او بازی کند.

امشب تیم پرسپولیس از ساعت 19:30 مقابل ذوب آهن دیدار معوقه اش از هفته بیست و یکم را برگزار می کند.

دیدگاه تان را بنویسید