جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با صنعت نفت آبادان

به احتمال زیاد امشب استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته مقابل صنعت نفت آبادان بازی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال امشب از ساعت 21:30 در بازی معوقه از هفته بیست و یکم به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

مجیدی برای بازی مهم امروز چهار بازیکن را به صورت مشخص در اختیار نخواهد داشت. رشید مظاهری، مهدی مهدی پور، احمد موسوی و شیخ دیاباته چهار بازیکنی هستند که به دلیل آسیب دیدگی در دیدار مقابل صنعت نفت عایب هستند.

در بازی امشب همانند بازی قبلی آبی پوشان به دلیل مصدومیت رشید مظاهری، سید حسین حسینی برای دومین بار متوالی درون دروازه استقلال قرار می گیرد.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد دوباره عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به میدان بروند. وریا غفوری و محمد نادری هم درکنار آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی خط میانی را تکمیل خواهند کرد. 

به دلیل مصدومیت دیاباته به نظر می‌رسد کادرفنی همانند سایر مسابقاتی که این مهاجم را در اختیار نداشته با حضور ارسلان مطهری و مهدی قایدی در زمین حاضر می‌شود.

 

 ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به شرح زیر است؛

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

 

دیدگاه تان را بنویسید