جی پلاس؛

استقلال امروز 25 اردیبهشت/ زندانی شدن خلیل زاده و شکایت از آل کثیر به خاطر خوشحالی بعد از گل!

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال در روز 25 اردیبهشت در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، اخبار باشگاه استقلال از این به بعد در یک بسته خبری به صورت روزانه ارائه می شود.

حمایت پرسپولیس از آذری جهرمی یادآور«کاسه داغ تر از آش» است

بعد از اظهارات آقای فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال در خصوص استوری آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای منتشر کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد.

۱- آقای آذری جهرمی به واسطه سمتش در دولت به عنوان وزیر باید این نکته را در ذهن داشته باشند که سخنان و مطالبشان می‌تواند به حساب مجموعه دولت گذاشته شود.  به همین دلیل هر زمان که آقای آذری جهرمی از سمت وزارت جدا شدند، می‌توانند مانند میلیون‌ها هوادار پرسپولیس به ابراز علاقه و حتی کری خوانی علیه رقیب اقدام کنند.

۲- بعد از دربی شب گذشته، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اظهارات آقای مجیدی واکنش نشان دادند که سوالی را برای علاقمندان به فوتبال این اقدام ایجاد کرد و آن هم اینکه دقیقا ارتباط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آقای جهرمی چیست که ایشان خودشان نسبت به انتقادات سکوت کردند و مجموعه پرسپولیس به جای ایشان واکنش نشان داده و می‌دهند. این اقدام از سوی آن مجموعه یادآور ضرب المثل معروف کاسه داغتر از آش است.

۳- بر فرض که آقای آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس کری خوانی کرده، پس نباید از اینکه سرمربی استقلال به این کری‌خوانی به عنوان یک هوادار پاسخ داده، ناراحت شوند. به هرحال آقای مجیدی قبل از اینکه سرمربی استقلال باشند، یک هوادار هستند.

۴- باشگاه استقلال از مجموعه باشگاه پرسپولیس می‌خواهد در مسائل داخلی و هواداری مربوط به استقلال دخالت نکنند و توجه داشته باشند که خط قرمز باشگاه استقلال، هواداران هستند و این باشگاه باید مدافع حقوق، تاریخ و عظمت استقلال و هوادارانش باشد.

خلیل زاده راهی زندان شد

فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان خبر داد و گفت: با پیشرفت تحقیقات پرونده شرکت ابریشم گیلان در دادسرای صومعه سرا، قرار تامین صادره از سوی بازپرس پرونده با تفهیم مستندات و ادله جدید، تشدید و متهم اصلی که پیش از این به دلیل ابتلا به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان همچنین با اشاره به پیشبرد تحقیقات این پرونده توسط سازمان اطلاعات سپاه، ضمن تقدیر از عملکرد ضابطین خاص گفت: وقت زیادی برای جمع آوری اطلاعات در این پرونده از سوی ضابطین صرف شده است که با صدور دستور قضایی برای تسریع در تکمیل تحقیقات و ارایه مستندات کامل، امیدواریم این پرونده هرچه زودتر با اتخاذ تصمیم نهایی در دادسرا، به دادگاه ارسال شود.

واکنش استقلال به بازداشت رییس هیات مدیره و حواشی دربی

حجت نظری درباره باخت استقلال به پرسپولیس گفت: به نظر من استقلال شب گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشت. همه بازیکنان و کادر فنی تلاش خود را انجام دادند. هواداران هم اذعان دارند که حق استقلال باخت نبود. توپ برای ما نچرخید و سوت علیه ما زده شد. اگر ابتدای بازی آن پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد، ممکن بود سرنوشت بازی عوض شود.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره احتمال شکایت از داوری مسابقه به فدراسیون فوتبال، یادآور شد: باشگاه استقلال حتماً اعتراض می‌کند ولی واقعیت این است که اعتراض، نتیجه بازی را تغییر نمی‌دهد. این بازی تمام شده است.

نظری در پاسخ به این سئوال که آیا دو باخت متوالی به ذوب آهن و پرسپولیس باعث نگرانی اعضای هیات مدیره استقلال نشده است؟ تصریح کرد: هر کدام از دو بازی را باید در جای خود تحلیل کرد. مقابل پرسپولیس اگر شرایط به لحاظ داوری جور دیگری بود ممکن بود نتیجه متفاوت باشد و نمی‌توان دو بازی را با هم مقایسه کرد. بازی ذوب آهن بعد از لیگ قهرمانان آسیا و خستگی بازیکنان بود. می‌شود حتی به نوعی حق داد بازیکنان روی فرم نبودهنباشند. هرچه بوده به نظر ما تمام شده است و باید به مسابقات پیش رو نگاه کنیم. به کادر فنی و بازیکنان اعتماد داریم و حمایتمان همه جانبه ادامه دار خواهد بود. می‌توانیم به جام حذفی امید داشته باشیم و برای قهرمانی در این جام برنامه ریزی کنیم. اگر شرایط را خوب مهیا کنیم حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس داریم.

وی درباره ناراحتی فرهاد مجیدی از اقدام آذری جهرمی وزیر ارتباطات بعد از دربی تاکید کرد: مجیدی در نشست خبری پاسخ آقای جهرمی را داد. جهرمی یک وجه حقیقی دارد که همه انسان‌ها می‌توانند از این منظر طرفدار تیمی باشند اما وقتی جایگاه حقوقی هم وجود دارد، فرد باید نسبت به آن جایگاه هم دقت کند تا مواضع شخصی به جایگاه حقوقی خدشه وارد نکند. انتظار می‌رود از آنجا که جهرمی در پرسپولیس سمتی ندارد درباره الفاظی که درباره استقلال و دیگر رقبا استفاده می‌کند، دقت بیشتری داشته باشند.

نظری درباره اینکه آیا هیچکدام از وزیران دولت استقلالی نیستند که از این تیم حمایت کنند؟ گفت: بنده فردی را در کابینه سراغ ندارم که این شرایط را داشته باشد. اطلاع ندارم که همه وزرا پرسپولیسی هستند ولی تا این لحظه در کابینه آقای روحانی ندیدیم وزیری که از استقلال حمایت کند!

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اضافه شدن مشاور جدید خارجی به کادر فنی استقلال با توجه به قانون منع استفاده از بازیکن و مربی خارجی، اظهار کرد: در این مورد موضع باشگاه حمایت از ایده سرمربی تیم است. بحث‌هایی می‌ماند که اگر این فرد غیر ایرانی است، از نظر فدراسیون منع دارد یا خیر که در تلاش هستیم از راه‌های مختلف حل کنیم. اگر این ممنوعیت شامل این فرد شود، تلاش می‌کنیم در قالب‌های دیگری از او استفاده کنیم. فرد مدنظر کادر فنی نه قرار است سرمربی باشد و نه بازیکن و برای همین این موضوع محل تفسیر است که آیا مشمول مصوبه فدراسیون می‌شود یا خیر.

نظری تصریح کرد: حتی اگر این مصوبه شامل حال کسی که مجیدی می‌خواهد بشود، باز هم تلاش می‌کنیم او را در قالب قراردادها و پستهای دیگر به خدمت بگیریم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از باخت استقلال در دربی جلسه‌ای با کادر فنی برگزار خواهد شد؟ تاکید کرد: از نظر ما شرایط تیم پیچیده نیست. از قبل هم با کادر فنی گفتگو داشته‌ایم. باید با آرامش کار را دنبال کنیم. کادر فنی همه تلاش خود را کرده است و پرسپولیس هم یک موقعیت داشت و از آن موقعیت استفاده کرد. غیر از آن، حق استقلال باخت نبود. شرایط را بحرانی نمی‌بینیم و به حمایتمان ادامه می‌دهیم. امیدوارم تیم زود خودش را پیدا کند.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره بازداشت اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و اینکه آیا فرد دیگری جایگزین او خواهد شد؟ یادآور شد: فعلاً بحثی برای جایگزینی فرد دیگری وجود ندارد. طبق آخرین صحبتی که با مجموعه وزارت ورزش داشتم تغییری در باشگاه نخواهیم داشت. اینکه شرایط چطور پیش می‌رود را خبر نداریم. در روزهای آینده تغییری در مجموعه مدیریتی باشگاه نداریم.

نظری در پایان گفت: خواهشم از هواداران استقلال این است مثل همیشه از تیمشان حمایت کنند و بدانند در قبال حمایت آنها شرایط بهتری برای تیم ایجاد می‌شود. اگر با اتحاد آبی کنار هم از تیم حمایت کنیم اتفاقات بهتری هم برای استقلال رقم خواهد خورد.

شکایت استقلال از عیسی آل کثیر

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس روز گذشته در دربی 95 بر اساس فیلم موجود از بازی، رو به نیمکت تیم فوتبال استقلال حرکت غیراخلاقی و زشتی را انجام داد که به همین دلیل باشگاه استقلال صبح امروز از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. باشگاه استقلال تا پایان پیگیر این پرونده خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید