بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه ها در فصل آینده؟

در صورت واکسیناسیون عمومی در ایران بازی های فصل آینده لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود. البته به صورت حداقلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته های پایانی فصل گذشته لیگ برتر و هم چنین فصل جاری بازی ها در ایران به بهانه شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد و در حال برگزاری است اما در صورتی که واکسیناسیون عمومی در کشور در ماه های پیش رو انجام شود سازمان لیگ بازی های فصل آینده را با حضور تماشاگر برگزار خواهد کرد. البته قرار است در صورت انجام این کار باشگاه ها به صورت اینترنتی و تنها برای 40 درصد از سکوهای استادیوم بلیت فروشی کنند و درب استادیوم ها ساعت ها پیش از برگزاری بازی باز شود تا از تجمع تماشاگران جلوی درب استادیوم خودداری شود. هم چنین رعایت فاصله فیزیکی در استادیوم باید رعایت شود. بدین صورت که تنها برخی از سکوها برای جانمایی تماشاگران مشخص خواهد شد. 

ورزش سه نوشت؛ گفتنی است هم اکنون خیلی از مسابقات فوتبال و بسیاری از لیگ ها در دنیا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود اما به نظر می رسد فصل آینده نه تنها ایران بلکه خیلی از کشورها دوباره مقدمات حضور تماشاگران را در استادیوم ها مهیا کنند. به این خاطر که واکسیناسیون عمومی در برابر این ویروس خطرات ابتلا به آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. در حال حاضر در ایران با واردات واکسن روسی و چینی افراد خاص در حال واکسینه شدن هستند اما قرار است در ماه های آتی همه مردم ایران در برابر این ویروس ایمن شوند که در صورت این اتفاق سازمان لیگ هم برای برگزاری بازی ها با حضور تماشاگران برنامه ریزی خواهد کرد. هر گونه تصمیمی در این زمینه با نظر وزارت بهداشت خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید