واکنش بازیکنان سپاهان به درگیری در تونل ورزشگاه

بازیکنان سپاهان می‌گویند که پرسپولیسی ها آغازگر درگیری در پایان مسابقه بودند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با اتمام دیدار پرسپولیس و سپاهان درگیری شدیدی میان عوامل دو تیم در تونل ورزشگاه شکل گرفت.

نیازمند: خیلی‌ها رفیق و بچه‌محل هستند اما درگیری پایان مسابقه صحنه‌ خوبی نبود

پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان بعد از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پرسپولیس، درباره درگیری بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه گفت: من خیلی دیر به تونل رسیدم و متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داده است. در هر حال صحنه‌های قشنگی نبود و ویدیوهای این صحنه هم همه جا وجود دارد. متوجه نشدم منشا درگیری چیست.

وی درباره این که در طول بازی بازیکنان با هم خوش و بش می‌کردند اما در پایان مسابقه با هم درگیر شدند گفت: همه رفیقان ما هستند. در تیم ملی همدیگر را می‌بینیم. خیلی‌ها هم بچه محل هستند. فکر می‌کنم صحنه مشکوک در پایان بازی و برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس هم در این درگیری دخیل بود.

نورافکن: این مسائل عادی است

امید نورافکن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که تیمش یک امتیاز شیرین را مقابل پرسپولیس کسب کرد گفت: امتیاز شیرین درست نیست. با تمام احترام، اصلا شیرین نبود. هفت، هشت بار بازی جوانمردانه را انجام دادیم. یک بچه هم این مسائل را می‌بیند. خدا را شکر به بازی برگشتیم. یکی، دو موقعیت هم داشتین که اگر گل می‌شد، برنده می‌شدیم. حیف شد چون باید این بازی را در اصفهان می‌بردیم. باز هم به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره درگیری در تونل ورزشگاه اظهار کرد: من اولین نفر در راه حضور در رختکن بودم. همیشه این دو تیم مدعی هستند. دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و چه مشکلی بود. فکر می‌کنم این مسائل عادی است. هر دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند. امیدوارم در بازی‌های آینده حداکثر امتیازها را کسب کنیم که در این بازی‌های رودررو راحت‌تر بازی کنیم.

محبی: بازیکنان پرسپولیس دعوا را شروع کردند

محمد محبی، هافبک سپاهان درباره عملکرد بیژن حیدری داور مسابقه در این دیدار گفت: داور وقت اضافه کمی گرفت و در وقت‌های تلف شده هم بازیکنان پرسپولیس خودشان را روی زمین انداخته بودند و داور به سرعت پایان بازی را اعلام کرد.

او درباره صحنه‌های مشکوک به پنالتی اظهار کرد: الان چیزی نمی‌توانم بگویم. عملکرد داور را به کارشناسان می‌سپاریم. به نظرم باید خطای هند احسان پهلوان را می‌گرفت و می‌توانست روی حسینی هم پنالتی بگیرد.

محبی درباره درگیری بعد از مسابقه در تونل ورزشگاه خاطرنشان کرد: ما در مسیر رختکن بودیم که اول بازیکنان پرسپولیس مطالبی را گفتند و ما هم جواب‌شان را دادیم و ماجرا شروع شد. دعوا در حد رد و بدل شدن چندین جمله بود نه این که درگیری باشد.

شهباززاده: بازیکنان را جدا می‌کردم ولی نفهمیدم چرا دعوا شد

سجاد شهباززاده پس از تساوی یک بر یک سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. در کل بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در دقایقی هر یک از دو تیم، بهتر بودند.

او ادامه داد: به نوبه خودم از این تساوی راضی نیستم. امروز دنبال پیروزی بودیم اما متاسفانه این اتفاق در این دیدار رخ نداد.

مهاجم سپاهان درباره توقف روند گلزنی خود در مسابقات اخیر اظهار کرد: در طول فصل این بالا و پایین پیش می‌آید. من هنوز شرایط خوبی دارم. دوست دارم گلزنی کنم و تلاش خودم را انجام می‌دهم.

شهباززاده درباره درگیری بازیکنان دو تیم در پایان مسابقه در مسیر رختکن گفت: من سعی کردم دو طرف را جدا کنم و نفهمیدم به چه دلیلی درگیری شروع شده است. حرف خاصی ندارم.

علی محمدی: تساوی سپاهان و پرسپولیس به نفع رقیبان شد

جلال الدین علی محمدی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: دو تا از بهترین تیم‌های ایران و تیم‌های صدر جدول بازی داشتند و بازی سنگینی بود. فکر می‌کنم وقتی عقب افتادیم ریتم و روند بازی ما بهتر شد. به بازی برگشتیم اما زمانی نداشتیم که بتوانیم گل دوم را بزنیم. اگر گل اول را زودتر می‌زدیم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما بازی مساوی شد. 

او درباره شرایط جدول در ادامه فصل گفت: این بازی مساوی شد و این نتیجه بیش‌تر به سود سایر تیم‌هایی است که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارند. این یک امتیاز برای ما و پرسپولیس هیچ سودی نداشت. هر تیمی می‌برد می‌توانست به صدر برسد اما این یک امتیاز به نفع تیم‌هایی بود که پایین‌تر از ما قرار دارند.

علی محمدی درباره درگیری های بعد از بازی گفت: من در جریان نیستم اما این درگیری‌ها قشنگ نیست. زشت است که دو تیم با مهره‌ها و بازیکنان خوب با هم درگیر شوند. گاهی اوقات پیش می‌آید چون هفته گذشته برای ما و پرسپولیس حساس بود و تحت فشار بودیم. فشارهایی که در طول این هفته داشتیم باعث این اتفاق شد.

او درباره تاخیر دو روزه این بازی اظهار کرد: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و از زمانی که مرحرم نویدکیا سرمربی شده است این موضوع بیش‌تر خودش را نشان داده است. هیچ موقع اعتراض خاصی نکردیم که بازی دو روز به تعویق افتاد اما فکر می‌کنم پرسپولیس دو روز بیش‌تر استراحت کرد و این استراحت به پرسپولیس خیلی کمک کرد؛ اگر این دو روز نبود شاید شرایط فرق می‌کرد اما ما باز هم اعتراضی نداریم و باشگاه هم اعتراضی نکرد.

دیدگاه تان را بنویسید