حواشی بازی استقلال و ذوب آهن/ شکست آبی‌ها بعد از 2095 روز + ویدیو و عکس

استقلال و ذوب آهن در آخرین دیدار امروز و در ساعات پایانی شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم اصفهانی برنده این دیدار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، استقلال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن بود که این مسابقه با برتری 2 بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

در شرایطی امشب ذوب‌آهن توانست با یک نمایش هوشمندانه و البته درخشش فوق‌العاده شهاب گردان و شب پراشتباه خط دفاعی استقلال، به برتری دو بر صفر در ورزشگاه آزادی برسد و خود را از معادلات قعرجدول موقتا نجات بدهد، که آخرین پیروزی ذوب‌آهن در مقابل استقلال به پنج سال قبل باز می‌گشت و در واقع شاگردان حسینی امشب در ورزشگاه آزادی موفق به طلسم‌شکنی شدند. آخرین‌بار 23 مرداد 1394 بود و در شرایطی که یحیی گل‌محمدی روی نیمکت ذوب‌آهن بود و هدایت استقلال در لیگ پانزدهم برعهده پرویز مظلومی بود، ذوبی‌ها توانستند در ورزشگاه آزادی با حساب دو بر صفر آبی‌های پایتخت را شکست بدهند و حالا پس از 2095 روز این نتیجه برای ذوب‌آهن تکرار شد و آن‌ها به پیروزی ارزشمند در تهران دست پیدا کردند.

 

ترکیب استقلال برای دیدار با ذوب آهن

رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی و آرش رضاوند.

همانند گذشته در این دیدار هم ترکیب استقلال تغییراتی را داشته و در نبود غفوری و اسماعیلی، نفرات جدیدی در قلب خط هافبک جای آن ها را گرفتند.

حال و هوای ورزشگاه آزادی در کمتر از یک ساعت مانده تا بازی استقلال - ذوب آهن

وریا غفوری با حضور در ورزشگاه از نزدیک دیدار را تماشا کرد.

photo_2021-05-09_22-41-29

آرش رضاوند با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل ذوب آهن، به دلیل محرومیت بازی  مقابل پرسپولیس را از دست داد

*محمد دانشگر از فهرست تیم فوتبال استقلال برای این دیدار خط خورد. علاوه بر این بازیکن، غفوری، اسماعیلی، شجاعیان و متین کریم زاده دیگر غایبان استقلال در این مسابقه هستند.هر 4 بازیکن تیم استقلال با لباس شخصی روی سکوهای ورزشگاه حضور داشتند.

* مهدی قایدی در غیاب غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست.

* در ابتدای مسابقه بعد از اخطار رضا عادل به محمودآبادی، مجتبی حسینی به شدت به داور اعتراض کرد که حیدری به سرمربی ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

*بعد از اعتراض حسینی به داور، فرهاد مجیدی به داور چهارم و جلال مرادی ناظر بازی معترض شد و از نحوه اعتراضات کادر فنی ذوب‌آهن ناراحت بود.

کانون مشوقین استقلال پرچم‌های آبی و نوشته اتحاد برای ستاره سوم قهرمانی در آسیا را در سکوهای ورزشگاه آزادی نصب کرده‌اند.

* فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از ادامه اعتراض‌های نیمکت ذوب‌آهن به داور چهارم گفت که اگر او این کارها را کرده بود، کارت زرد می‌گرفت و اخراج می‌شد.

دیدگاه تان را بنویسید