حاشیه دیدار استقلال و ذوب‌آهن/ شادی گل ضد ویروسی دانشگر و قائدی+عکس

سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان نیمه اول مسابقه از مهاجم تیمش عصبانی شد و بر سر وی فریاد کشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

* بعد از به ثمر رسیدن گل تیم استقلال محمد دانشگر که هفته گذشته با انتقادات فراوانی به خاطر بازی با الاهلی عربستان مواجه شده بود خوشحالی خود را با مهدی قائدی که روی نیمکت نشسته است تقسیم کرد. دانشگر بعد از گل‌زنی مستقیماً به سمت مهاجم جوان آبی‌پوشان رفت و بدون اینکه به وی دست بدهد خوشحالی خود را با پاهای خود با این بازیکن انجام داد تا شادی وی مطابق با اتفاقات این روزها پیرامون ویروس کرونا صورت بگیرد.

*  رسول کربکندی مدیر سازمان فوتبال ذوب‌آهن با حضور در جایگاه ویژه مسابقه دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

* در جریان نیمه اول مسابقه فرهاد مجیدی در یک صحنه از ارسلان مطهری مهاجم تیمش به خاطر از دست دادن توپ به شدت عصبانی شد و با صدایی بلند فریاد کشید (ارسلان چرا توپ را لو می‌دهی) تا در ورزشگاه خالی صدای فریاد سرمربی آبی‌پوشان به گوش برسد. البته چند دقیقه بعد مجیدی به تحسین مطهری پرداخت و از اینکه وی در یک صحنه برای گرفتن توپ تلاش زیادی انجام داد او را تشویق کرد.

* نکته جالب توجهی که در بازی امروز دیده می‌شود این است که هیچکدام از بازیکنان داخل زمین و حتی داوران و اعضای دو تیم با یکدیگر دست نمی‌دهند و وقتی یکدیگر را می‌بینند با فاصله با هم صحبت می‌کنند. تنها دروازه‌بان ذخیره ذوب آهن است که در بین دو نیمه یکی از هم‌بازیان خود را در آغوش گرفت و از تلاش وی در نیمه اول تشکر کرد.

*پیش از شروع بازی، فرهاد مجیدی با کادر فنی ذوب آهن و همچنین سرمربی این تیم میدوراگ رادولوویچ خوش و بش کرد و با توجه به شیوع ویروس کرونا، به جای دست دادن، مشت‌های گره شده خود را به یکدیگر زدند.

*محسن کریمی که همچنان یکی از مصدومان آبی پوشان به شمار می‌آید و پیگیر کارهای درمانش است، در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا این بازی از نزدیک تماشا کند.

*با توجه به بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی، صدای مربیان از کنار خط به گوش می آمد و فریادهای فرهاد مجیدی به بازیکنانش در بعضی دقایق بازی به گوش می‌رسید.

* هنگامی که داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد، ووریا غفوری پشت ضربه ایستاد که این موضوع باعث تعجب خبرنگاران و رسانه‌های گروهی شد. غفوری که در بازی گذشته پنالتی مقابل الاهلی را از دست داده بود، امروز با گل کردن ضربه آن پنالتی از دست رفته را جبران کرد.

* رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان نیمه دوم بارها و بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد و در یک صحنه معتقد بود توپ به دست شاهین طاهرخانی برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی کند، اما حیدری اعتراضی به این تصمیم نداشت.

* فرهاد مجیدی در نیمه دوم با عصبانیت روند تاکتیکی شاگردانش را نظاره کرد و بعد از، از دست رفتن برخی موقعیت‌ها واکنش‌های عجیبی داشت. وی در یک صحنه از شدت عصبانیت توپ را به سمت زمین شوت کرد و در صحنه‌ای دیگر که آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه توپ را به بدن مدافع ذوب‌آهن کوبید، رو به نیمکت تیمش ناراحتی خود را نشان داد.

* فرشید اسماعیلی بعد از چند بازی پیاپی غیبت در ترکیب آبی‌پوشان امروز در نیمه دوم برای این تیم به زمین رفت.

* پس از اتمام بازی فرهاد مجیدی در اعتراض به سوت پایان بازی با عصبانیت و صدای بلند خطاب به داور اعلام کرد که قائدی در موقعیت تک به تک بود و نباید سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد.

* همچنین جواد محمدی، مدیرعامل ذوب‌آهن که در جایگاه ویژه حضور داشت در پایان بازی در حال مکالمه با تلفن همراه بود و با ناراحتی و عصبانیت درمورد تصمیمات اشتباه داور در این بازی صحبت می‌کرد.

دیدگاه تان را بنویسید