رضاوند و اسماعیلی از دومین برد استقلال گفتند/ مجیدی: خودمان را برای قهرمانی آسیا آماده کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من و بازیکنانم خودمان را برای قهرمانی آماده کردیم و همه تلاشمان را می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرهاد مجیدی بعد از  پیروزی مقابل الشرطه عراق اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم، پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم. خوشبختانه در همان نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. می‌دانستیم 3 روز بعد دیدار سنگینی داریم.

وی افزود: ما در کنترل بازی موفق بودیم؛ اگرچه حریف با وجود 10 نفره شدن خیلی خوب دوید و کار کردند. باید به این تیم هم خسته نباشید گفت.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا بعد از اخراج بازیکن الشرطه کار برای تیمش سخت نشد، گفت: همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های 10 نفره سخت است چون حریف یک بازیکن از دست داده و بقیه بیشتر تلاش می‌کنند و این کار را سخت تر می‌کند. من در صحبت‌هایم گفتم که حریف خیلی دوید ولی ما خیلی منطقی بازی کردیم؛ هم نتیجه را بردیم  و هم اینکه خودمان را به آب و آتش نزدیم که برای بازی بعدی آماده شویم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا امشب به خاطر این پیروزی جشن می‌گیرند، گفت: مسلما همینطور است.

وی در خصوص اینکه چقدر برای تیمش شانس صعود قائل است، گفت: فکر می‌کنم الدحیل سخت ترین رقیب ما در این گروه است ولی چیزی که باشگاه و هواداران می‌خواهند، قهرمانی است. من و بازیکنانم خودمان را برای قهرمانی آماده کردیم و همه تلاشمان را می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند: امیدوارم بردهایمان ادامه داشته باشد

آرش رضاوند بعد از برتری استقلال مقابل الشرطه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد و اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. الشرطه بعد از اینکه 10 نفره شد، کار برای ما بهتر و روان  تر پیش رفت.

وی افزود: می‌دانستیم حریف تیمی فیزیکی است ولی با برنامه‌ای که داشتیم توانستیم به برد قاطعی برسیم. امیدوارم بردهای ما ادامه داشته باشد.

اسماعیلی: ۱۰ نفره شدن الشرطه فضا را برای ما باز کرد

اسماعیلی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشحال هستم که این بازی را بردیم. الشرطه در ابتدا بسته بازی می‌کرد اما ۱۰ نفره شدن این تیم باعث شد فضا برای ما باز شود.

او ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم. ما دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و فقط به بازی برابر الدحیل فکر می‌کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و تنها به پیروزی مقابل حریفان خود فکر می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید