فهرست بلند بالای غایبان رئال مادرید مقابل ختافه

هافبک اروگوئه‌ای تیم فوتبال رئال مادرید به فهرست بلند بالای غایبان این تیم برای مصاف با ختافه در هفته سی‌‌و‌یکم لالیگا اضافه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، دردسرهای زین‌الدین زیدان برای مصاف با ختافه تمامی ندارد. پس از خط خوردن نام فرلان مندی به دلیل مصدومیت در تمرینات روز گذشته (شنبه) رئالی‌ها، اکنون هافبک اروگوئه‌ای این تیم فدریکو والورده هم بازی امشب کهکشانی‌ها برابر ختافه در هفته سی‌و‌یکم لالیگا را از دست داده است. دلیل آن هم تماس مستقیم والورده با شخصی است که تست کرونایش مثبت شده و به همین دلیل او را هم مجبور به رفتن به قرنطینه می‌کند.

طبق پروتکل‌های بهداشتی لالیگا، اگر بازیکنی با یک فرد که تست کرونایش مثبت شده، تماس داشته باشد باید قرنطینه شود و تا زمانی که از او تست کرونا گرفته و مشخص شود که او نیز به کرونا مبتلا نیست، اجازه همراهی هم‌تیمی‌هایش را ندارد.

به این ترتیب نام فدریکو والورده هم به فهرست بلند بالای غایبان رئال مادرید برای بازی امشب که شامل 7 بازیکن بود، اضافه می‌شود. این لیست پیش از این شامل سرخیو راموس، رافائل واران، ناچو فرناندس، لوکاس واسکز، فرلان مندی، کاسمیرو، کارواخال و ادن ازار بود.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرده و نوشته که نتیجه تمامی تست‌هایی که طی یک دو روز اخیر از والورده گرفته شده منفی بوده اما طبق پروتکل‌های بهداشتی لالیگا او هنوز اجازه رفتن به میدان را ندارد و امشب مقابل ختافه غایب خواهد بود.

تیم فوتبال رئال مادرید امشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان ختافه خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید