پرز تا سال 2025 رییس رئال مادرید ماند

بر خلاف بارسلونا که انتخابات پرشوری برای تعیین رئیس جدید باشگاه داشت، اوضاع در رئال مادرید خیلی آرام تر بود و فلورنتینو پرز برای چهارمین دوره پیاپی بدون رقیب، دوره ریاستش را تمدید کرد و تا سال 2025 رئیس باشگاه رئال مادرید خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هیچ نامزدی به جز فلورنتینو پرز رئیس فعلی باشگاه برای انتخابات ریاست باشگاه ثبت نام نکرد و بدین ترتیب دوران ریاست وی برای چهار سال دیگر تمدید شد. پرز از سال 2000 تا کنون فقط به مدت سه سال و سه ماه و سه روز رئیس باشگاه رئال مادرید نبوده و تا کنون 1001 بازی به عنوان رئیس رئال مادرید داشته است. 

فلورنتینو پرز 74 ساله در رده فوتبال و بسکتبال مجموعا 47 جام برای رئال مادرید کسب کرده است که 39 تایش در دوره دومش بوده است. او پنج بار لیگ قهرمانان اروپا در حوزه فوتبال را کسب کرده و دو بار هم فاتح جام باشگاه های اروپا در رده بسکتبال شده است.  مدیر رئال مادرید حالا برای ششمین دوره ریاست خود در باشگاه برنامه های ویژه ای را مد نظر قرار داده است. خرید یک کهکشانی از میان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، پایان پروژه بازسازی برنابئو و روند جوان سازی و بازسازی ترکیب رئال مادرید برخی از اهداف فلورنتینو تا سال 2025 خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید