مرسدس EQG کلاس G الکتریکی در راه بازار خودرو+ تصاویر

مرسدس، این خودروساز آلمانی به دنبال تقویت دامنه EQ الکتریکی خود بوده است که شامل نسخه الکتریکی مرسدس G کلاس است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرسدس EQS پس از مشخص کردن فضای داخلی و حداکثر برد 769 کیلومتر در بین شارژ‌ها، در طی چند روز آینده به بازار عرضه می‌شود. این اولین مدلی است که بر اساس معماری مدولار این شرکت برای وسایل نقلیه برقی لوکس و کلاس اجرایی ساخته شده است.

گفتنی است که این خودروساز آلمانی به دنبال تقویت دامنه EQ الکتریکی خود است که این شامل نسخه الکتریکی مرسدس G کلاس است.

در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO)، نام‌های EQG ۵۸۰ و EQG ۵۶۰ اخیراً توسط دایملر AG به تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۱ ثبت شد. نام‌ها برای وسایل نقلیه موتوری و قطعات آن‌ها، به ویژه برای یک وسیله نقلیه الکتریکی بود. با نگاهی به گذشته، نام یا کلمه EQG در واقع در اوایل سال ۲۰۱۶ توسط دایملر AG ثبت شده بود که اکنون باید نشانگر احتمالی نسخه الکتریکی مرسدس G کلاس باشد. 

مرسدس EQG کلاس G

گزارشات مربوط به G کلاس الکتریکی ورودی از اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد که مدیر عامل دایلمر Ola Källenius آن را از طریق توییتی توسط رئیس تحول دیجیتال دایملر، Sascha Pallenberg تأیید کرد. سپس، در اکتبر سال ۲۰۲۰، مرسدس بنز با انتشار رسمی برنامه این شرکت برای دیدن وسایل نقلیه برقی که بیش از نیمی از فروش جهانی آن را تا سال ۲۰۳۰ تشکیل می‌دهد، خبر را دوباره تأیید کرد.

جزئیات مربوط به G-Class الکتریکی ورودی، یا همانطور که باید آن را EQG صدا کنیم، بسیار جزئی است. با این حال، مرسدس گفت که این خودرو رشد خواهد کرد و الکتریسیته خواهد شد. جدول زمانی تحویل این خودرو مشخص نیست، اما انتظار داریم که هاردکور G-Class ۴x۴ Squared تا اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

مرسدس EQG کلاس G

با این اوصاف، SUV الکتریکی GMC Hummer که به تازگی رونمایی شده است باید چند سال دیگر قدرت نمایی کند تا اینکه رقیب خود یعنی مرسدس به بازار عرضه شود. 

دیدگاه تان را بنویسید