جنرال موتورز خودروی تک صندلی CERV تولید می کند

شرکت جنرال موتورز خودروی Chevy Speedster تک صندلی را به عنوان آخرین نمونه CERV تولید خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت جنرال موتورز (General Motors) در ارائه و انتشار تصاویر در اینستاگرام خود بسیار فعال است. بیشتر این طرح‌های به اشتراک گذاشته شده خیالی هستند، در حالی که برخی از آن‌ها، احتمالا آینده محصولات جنرال موتورز را ترسیم می‌کنند، مانند ارائه یک کامیون قدرتمند از ماه گذشته، که به نظر می‌رسد مطالعه‌ای برای Chevy Silverado است.

در حالی که پست‌های حساب اینستاگرام جنرال موتورز، تمام بخش‌های خودرو را پوشش می‌دهد، یک چیز در میان آن‌ها مشترک است و آن این است که آن‌ها توسط طراحان رسمی جنرال موتورز ساخته شده اند.

البته آخرین موردی که منتشر شد یک خودروی سریع تک صندلی با نشان Bow Tie را نشان می‌دهد. البته نیازی هم به گفتن نیست که طراحی به دست آمده، نمایانگر یک خودروی سریع است. اگرچه شک داریم که این وسیله نقلیه برای مسابقه بوده یا برای جاده‌ها طراحی شده است. البته حروف CERV ۵ در کنار خودرو و بال جلوی کانسپت هم از نگاه‌ها دور نماند.

اگر در جریان نیستید باید بدانید که CERV مخفف، Chevrolet Engineering Research Vehicle است. این وسایل نقلیه در سال ۱۹۵۹ به عنوان خودروی نمایشی شناخته شدند.

خودروی CERV جنرال موتورز

آخرین خودروی رسمی CERV در دهه ۹۰ به بازار عرضه شد که با عنوان CERV IV شناخته می‌شود. CERV IV-B در سال ۱۹۹۷ به آزمایش نسل پنجم Chevy Corvet تبدیل شد که از پیشرانه ۵.۷ لیتری LT۱، ۸ سیلندر بهره می‌برد. شایان ذکر است، رانندگی با این خودرو در جاده قانونی نیست، اما در سال ۲۰۰۹ به قیمت ۳۴۰۰۰ دلار فروخته شد. این خودرو CERV ۵ شناخته می شود، اما هنوز رسما یک CERV نیست و باید در انتظار آینده و اتفاقات پیش رو در دنیای ماشین‌ها بمانیم.

دیدگاه تان را بنویسید