گیر افتادن انریکه در آسانسور علت تاخیر او در میدان

انریکه و تعدادی از دستیارانش اما پیش از بازی در آسانسور هتل محل اقامت خود گیر افتادند و در نهایت پس از بیش از یک ساعت تاخیر و با اتومبیلی جداگانه و نه اتوبوس مخصوص تیم خود را به ورزشگاه رساندند.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، اسپانیا شب گذشته در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 توانست 3-1 کوزوو را شکست دهد اما لوییز انریکه و دستیارانش بیش از یک ساعت به این بازی دیر رسیدند چرا که مربیان لاروخا با بدشانسی در یک آسانسور گیر کرده بودند!

پیروزی برابر کوزوو بسیار برای اسپانیایی ها اهمیت داشت چرا که شاگردان انریکه مصمم بودند تا تساوی برابر یونان و پیروزی نه چندان مطمئن برابر گرجستان را جبران کنند. اسپانیا با پیروزی برابر کوزوو توانست با هفت امتیاز و تنها یک امتیاز بیشتر از سوئد، صدرنشین گروه خود شود.

انریکه و تعدادی از دستیارانش اما پیش از بازی در آسانسور هتل محل اقامت خود گیر افتادند و در نهایت پس از بیش از یک ساعت تاخیر و با اتومبیلی جداگانه و نه اتوبوس مخصوص تیم خود را به ورزشگاه رساندند. انریکه و دستیارانش در آغاز بازی هنوز به ورزشگاه نرسیده بودند اما سرمربی اسپانیا بالاخره دقایقی پس از شروع بازی خود را به نیمکت تیمش رساند.

این اتفاق البته تاثیر چندانی روی نمایش بازیکنان اسپانیا نداشت و این تیم با گل های دانی اولمو، فران تورس و جرارد مورنو کوزوو را شکست داد.

انریکه درباره این پیشامد گفت: "من پلن B هم داشتم و دستیارانم -که در ورزشگاه بودند- قرار بود به جای من بازی را اداره کنند. فرق زیادی نمی کرد اگر به ورزشگاه نمی رسیدم."

دیدگاه تان را بنویسید