واکنش رسانه های مختلف به پیروزی ایران مقابل سوریه در دیداری دوستانه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این برد به تمجید از نمایش ملی‌پوشان پرداخت و نوشت که تیم ملی ایران در فرم بسیار خوبی قرار دارد و توانست 3 بر صفر تیم ملی سوریه را در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی سوریه صحبت کرد و از نمایش خوب ملی‌پوشان حرف زد.

شب گذشته تیم ملی ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی سوریه به برتری 3 بر صفر رسید.کنعانی زادگان، آزمون و انصاری فرد گل‌های ایران را به ثبت رساندند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این برد به تمجید از نمایش ملی‌پوشان پرداخت و نوشت که تیم ملی ایران در فرم بسیار خوبی قرار دارد و توانست 3 بر صفر تیم ملی سوریه را در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

AFC نوشت که این دومین شکست متوالی تیم ملی سوریه در بازی‌های دوستانه بود و این تیم پنج شنبه گذشته مقابل بحرین شکست 3 بر یک را تجربه کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود نوشت که ایران و سوریه هر 2 خود را برای دیدار انتخابی جام جهانی 2022 قطر آماده می کنند و می‌خواهند در این رقابت با آمادگی بالا حاضر شوند.

تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابت از 4 بازی 6 امتیاز کسب کرده و در رده سوم قرار دارد.

 

تحلیل روزنامه سوریه‌ای از بازی با ایران؛ می‌توانستیم گل‌های بیشتری دریافت کنیم

 

تیم ملی ایران شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی سوریه به برتری 3 بر صفر رسید. روزنامه التشرین سوریه در خصوص این جدال و باخت سوری‌ها مقابل ایران در ورزشگاه آزادی نوشت: تیم ملی ایران در اولین دقیقه با ضربه سر حسین کنعانی زادگان به گل رسید و سردار آزمون در دقیقه 40 گل دوم را به ثبت رسانید. کریم انصاری فرد نیز در نیمه دوم گل سوم ایران را به ثمر رساند.

این روزنامه در ادامه نوشت که تیم ملی سوریه عملکرد مناسبی از خود مخصوصا در خط دفاعی نشان نداد و اشتباهات بسیار زیادی در عمق دفاعی خود به ثبت رسانید. التشرین مدعی شد که اگر مهارها و درخشش دروازه تیم ملی سوریه نبود، تیم ملی ایران می توانست به گل‌های بیشتری دست یابد.

این روزنامه سوری نوشت که تیم ملی این کشور در خط تهاجمی 2 موقعیت خوب داشت که بیرانوند با درخشش خود مانع گلزنی مهاجمان شد.

تیم ملی سوریه هفته گذشته نیز مقابل تیم ملی بحرین در دیداری دوستانه شکست 3  بر یک را تجربه کرد. این تیم در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر، از 5 بازی به 5 برد رسیده و در صدر گروه قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید