انتظار چنین بازی را داشتیم

مربی سوریه: چون صعود کردیم تمرکزمان روی تقویت تیم بود/ از شکست امروز ناراحت نیستیم

مربی تیم فوتبال سوریه گفت: بازی خیلی قوی بود و ما انتظار چنین بازی را داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نبیل معلول بعد از شکست 3 بر صفر مقابل تیم ملی ایران در نشست خبری حاضر نشد و دستیارش  به جای او مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

نادر ین یوسف داود در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خیلی قوی بود و انتظار این بازی را داشتیم. بیشتر تمرکزمان روی بازیکنان جدید بود تا آنها را شناسایی کنیم. نسبت به بازی‌های قبلی کسری داشتیم، طبیعی بود که تیم ملی ایران چنین بازی انجام بدهد چون در جام جهانی و آسیایی بازی کرده است. تمرکز مان شناسایی بازیکنان و تقویت تیم مان بود زیرا ما صعود کرده‌ایم. با تمام این مسایل این بازی برای تقویت سوریه بود.

وی ادامه داد: در این بازی 8 بازیکن تیم المپیک ما در ترکیب تیم ملی سوریه بازی کردند. می‌خواستیم آنها کسب تجربه کنند و برخی از آنها بازی قبلی نداشتند. می‌خواستیم در این مسابقه بازیکنان مان را بشناسیم و این بازی بهترین فرصت برای ما بود تا بازیکنان تیم منتخب المپیک را زیر فشار بازی قرار بدهیم و ضریب خطایشان را بفهمیم و در آینده آنها را جایگزین کنیم.

مربی تیم سوریه در مورد تفاوت دو تیم ایران و بحرین با خنده اظهار داشت: اگر بخواهیم تیم ایران را با بحرین مقایسه کنیم باید بگویم این دو تیم به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند. تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنان ایرانی توانایی فردی بالایی دارند.

وی تأکید کرد: بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و تیم ایران در جام جهانی و مسابقات آسیایی بازی کرده است. بازیکنان ایرانی قدرت بدنی خوبی دارند و اصلاً تیم ایران با بحرین قابل قیاس نیست. البته تیم بحرین به صورت جمعی بازی می‌کند، ولی کاملا قابل پیش بینی است، اما تیم ایران غیرقابل پیش بینی است. به صورت طبیعی ایران می‌تواند بحرین را شکست دهد و از این حریف عبور کند.

مربی سوریه در پایان نشست اظهار داشت: از طرف خودم و مردم سوریه از تیم ملی ایران و فدراسیون ایران بابت ضیافت و میهمان نوازی تشکر می‌کنیم. از سرمربی تیم هم که در این نشست حضور ندارد از شما تشکر می‌کنم، ما ابدا از این باخت ناراحت نیستیم و به این بازی نیاز داشتیم تا بازیکنانمان را امتحان کنیم. ما می‌خواهیم تیمی قدرتمند و محکم باشیم تا بتوانیم مردم سوریه را خوشحال و راضی کنیم. در بازی امروز هم هدف‌مان بیشتر شناسایی بازیکنان برای آینده بود زیرا برنامه بلندمدت داریم.

دیدگاه تان را بنویسید