ویژه برنامه های "عصر جدید" برای تحویل سال 1400

عصرجدید برای تحویل سال با چند ویژه‌برنامه مهمان تلویزیونی ایرانیان است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عصرجدید برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده و از دو روز مانده به عید، مهمان تلویزیونی ایرانیان است.

۲۸اسفندماه، اولین ویژه‌برنامه از حوالی ۱۹:۳۰ و بعد از خبر ورزشی شروع می‌شود و فینالیست‌های امسال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به همراه مربیان‌شان، مهمانان برنامه هستند و البته فینالیست‌های محبوب پارسال عصرجدید هم به عنوان «حامی»، به کمک ۵فینالیست امسال می‌آیند.

۲۹اسفندماه هم ویژه‌برنامه عصرجدید از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد؛ در این شب، چهره‌های محبوب و مشهور میان مردم، در کنار فینالیست‌های این فصل عصرجدید در برنامه حضور می‌یابند.

بعد از خبر ساعت ۲۲ هم عصرجدید خواهد بود و راس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رای‌گیری بسته خواهد شد و فصل دوم عصرجدید، با غوغای پرشور اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید.

روز عید یعنی ۳۰اسفندماه هم، عصرجدیدی‌ها از حدود ۱۰:۳۰ صبح، مهمان خانه‌های مردم هستند با ویژه‌برنامه نوروزی تحویل سال ۱۴۰۰ تا اندکی بعد از ورود به سال تازه.

حضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و... از دیگر بخش‌های ۳برنامه ویژه امسال است که روابط عمومی عصرجدید هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید