پخش فینال عصر جدید پس از فراز و نشیب های بسیار

فینال فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید عید سعید مبعث، روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پیش تولید فصل دوم «عصر جدید» به طور رسمی پاییز سال ۹۸ آغازشد. قرار بر این بود که فصل دوم برنامه «عصر جدید» اسفند ماه روی آنتن شبکه سه برود و ثبت‌نام تماشاگران برای حضور در استودیوی این برنامه بهمن ماه سال گذشته انجام شد. برای پخش فصل دوم عوامل تصمیم گرفتند، سه قسمت از سنجش و راستی آزمایی شرکت کنندگان قبل از شروع برنامه اصلی برای مخاطبان پخش کنند. ۳ قسمت از حضور شرکت‌کنندگان در جلسات اولیه سنجش و پایش استعداد‌ها در تاریخ‌های ۶ و ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۹۸ پخش شد.

عصرجدید

اولین قسمت فصل دوم «عصرجدید»اسفندماه ۹۸

اولین قسمت اصلی از فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی شنبه ۱۷ اسفندماه مصادف با شب میلاد امام علی (ع) روی آنتن رفت.

علیخانی در این برنامه گفت: برای فصل دوم ۳۰ هزار ویدئو به برنامه ارسال شد، بماند که ۲۹ هزار ویدئو آن خوانندگی بود!

علیخانی عنوان کرد:برای ارزیابی و بررسی این ویدئو‌ها سه ماه زمان صرف شد و در نهایت ۵۰۰ اجرا در مرحله راستی آزمایی به تهران آمدند. در این مرحله ۲۰۰ اجرا حذف شد و در نهایت ما میزبان هزار نفر به صورت فردی و گروهی در صحنه عصر جدید خواهیم بود.

عصرجدید

«عصرجدید» با شیوع کرونا دچار تغییر و تحول شد

با شیوع کرونا برنامه‌های رسانه ملی دچار تغییر و تحول بسیاری شده است و بیشترین تغییر در برنامه‌های تعاملی با حضور مخاطب خود را نشان داده است. یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های رسانه ملی که با شیوع ویروس کرونا تغییرات زیادی داشت، «عصر جدید» بود.

شرکت کننده عصرجدید به خاطر تست مثبت کرونا حذف شد

داوران و شرکت‌کنندگان تست کرونا دادند و در با تایید سلامت و منفی بودن تست کرونا وارد مجموعه "عصرجدید" شدند. حتی یکی از شرکت کندگان عصر جدید بعد از مثبت شدن، تستشان، عوامل ناخواسته مجبور به خداحافظی با وی شدند و در نتیجه اجرا و رقابتشان کنار گذاشته شد.

در این قسمت‌ها علیخانی و داوران با ماسک طراحی شده با لوگو و رنگ و لعاب «عصرجدید» حضور پیدا کردند و فاصله‌گذاری میان تماشاگران که خیلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه جدی گرفته شده است.

عصرجدید

شیوع ویروس کرونا و قدرت انتقال آن روند تولید برنامه‌ها را دچار مشکل کرده است، با شرایط موجود تصمیم به ضبط ادامه برنامه «عصر جدید» برای عوامل بسیار سخت شده است. از ابتدای آذرماه با آغاز شیوع موج جدید همه گیری این ویروس، تصمیم جدی ستاد ملی کرونا برای قرنطینه دو هفته‌ای در شهر‌هایی با وضعیت قرمز بیش از پیش باعث برهم خوردن برنامه ریز‌هایی برای تولید برنامه‌های تعاملی شده است.

عصرجدید


در برنامه «عصر جدید» نیز با توجه به حضور شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف کشور، تردید احسان علیخانی برای ضبط بیشتر است، از طرفی افراد بسیاری در پشت صحنه برنامه «عصر جدید» حضور دارند و سختی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این حجم از حضور ساعات طولانی باعث شده عصر جدیدی‌ها در انتظار اوضاع بهتر برای آغاز ضبط و تولید بودند.

گفت‌وگوی اینترنتی علیخانی با داوران عصرجدید

البته در همان روز‌ها با استقبال خوب مخاطبان از فصل اول و دوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» عوامل برنامه فراخوانی برای فصل سوم منتشر کردند. احسان علیخانی ۱۱ آذرماه امسال بعد از چند ماه که برنامه «عصر جدید» روی آنتن نرفته بود، از طریق یک گفتگوی اینترنتی در برابر مخاطبانش ظاهر شد و درباره سرنوشت این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی، رؤیا نونهالی و بشیر حسینی داوران برنامه «عصر جدید» نیز در قالب ارتباط تصویری، علیخانی را در این گفت‌وگوی اینترنتی همراهی کردند. علیخانی در ابتدا با اشاره به شرایط سخت کرونا و عزادار شدن برخی از مردم در پی ابتلاء به این بیماری بیان کرد: ما قرار بود آبان برگردیم و توضیح خواهم داد که چرا پروژه متوقف شده است. ما هم مثل خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجرا هستیم که به مرور درباره‌اش توضیح خواهم داد.

عصرجدید

در ادامه احسان علیخانی طی ارتباط تصویری با آریا عظیمی‌نژاد بیان کرد که دلیل لایو امشب این بود که عصر جدید چه شد و عظیمی‌نژاد گفت: من نگرانی‌ام خود تو به عنوان تهیه‌کننده است و هزینه‌هایی که با آن‌ها درگیر هستی! از لوکیشن و دستمزد عوامل تا مسائل دیگر و اگر جای تو بودم سکته می‌کردم.

این مجری در ادامه این گفت‌وگوی تصویری پرسید به نظرت با این شرایط می‌توانستیم برنامه را ضبط کنیم که عظیمی‌نژاد در پاسخ گفت: نمی‌توانستیم، چون خود ما بدون تماشاگر حدود ۳۰۰ نفر هستیم و این شرایط را سخت می‌کند و یادم هست وقتی عده‌ای را تعدیل کردیم باز هم حدود ۲۰۰ نفر شدیم.

علیخانی گفت: برای من به‌عنوان تهیه‌کننده بهترین کار این بود که پروژه را تولید کنیم، چون ما از مهر ۹۸ برنامه را شروع کردیم و ۱۸ ماه طول کشیده و نمی‌دانیم کی تمام می‌شود. خدا کمک کند تا نوروز ۱۴۰۰ به پایان برسد.

هشتگ عصرجدید کرونایی

به خاطر شیوع کرونا و توقف مقطعی، عوامل برنامه با هشتگ عصرجدید مهمانان مخاطبان شدند. برنامه‌هایی که در آن داوران این رقابت تلویزیونی از حضور یک یا چند میهمان میزبانی کردند و با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال عصر جدید گفت‌وگو‌های تصویری گرفته شد. احسان علیخانی با حضور مهمانان مختلف درباره موضوع کرونا گفت‌وگو کرد. تماشاگران عصر جدید بعد از ماه‌ها انتظار و توقف ضبط و پخش این برنامه به دلیل کرونا، بیننده این برنامه شدند.

عصرجدید

۲۰ استعداد برتر ایران در نیمه‌نهایی چه کردند؟!

طبق آخرین اعلام روابط عمومی پروژه، ضبط مرحله نیمه نهایی این روز‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در شرایطی متفاوت از قبل به صورت ضبط اجرا‌های جداگانه در روز‌های مختلف، در حال انجام است که با حداقل تجمع گروه‌ها و عوامل این مهم رقم بخورد.

۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند. هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب شدند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم مشخص شد.

آغاز راه فینالیست‌شدن در عصرجدید

بعد از ماه‌ها وقفه به دلیل کرونا، اسفند ماه اولین قسمت از مرحله نفسگیر و پرهیجان نیمه‌نهایی مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در این مرحله،  ۲۰استعداد برتر ایران در قالب ۵ برنامه به رقابت پردازند و در پایان هر شب، دو اجرا با جلب نظر مردم به فینال فصل دوم عصرجدید رسیدند.

عید مبعث فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران

فینال فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران در روز‌های گذشته ضبط شد و  پنجشنبه  ساعت ۱۹:۳۰ (امشب) مقارن با عید سعید مبعث، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. با تیزری که از این برنامه پخش شد، فینال با حضور تماشاگران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در روزی حساس و نفسگیر، پنج فینالیست عصرجدید یعنی دختران پرتلاش و ورزشکار گروه ستاره هشتم، کوچولو‌های باهوش و بااستعداد گروه فرشتگان، پسران باحال و خلاق گروه مجاز، عرفان طهماسبی، جوان خوشصدا و خوش‌احوال بختیاری-جنوبی و ورزشکاران و مرشدان پهلوان و خوش‌نوای گروه جوانمردان ایران‌زمین، از فرش قرمز گذشتند و روی صحنه‌ای پرزرق و برق حاضر شدند تا مهیای اجرا روی صحنه سرنوشت‌ساز عصرجدید و پیش چشم داوران شوند. البته تست کرونا در روز ضبط فینال، برای تک‌تک افراد حاضر در استودیو، اعم از عوامل، شرکت‌کنندگان، داوران و تماشاگران انجام شد.

این برنامه، ۲۱ اسفندماه پخش می‌شود و به محض شروع اولین اجرا، مسیر‌های دوگانه رای‌گیری مردمی شامل صفحه عصرجدید در اپلیکیشن روبیکا و شماره‌گیری رایگان کد اختصاصی باز خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید