سقوط اتوبوس فوتبالیست ها در جاده کرج - چالوس؛ یک نفر فوت کرد+ عکس و ویدیو

مهرداد بابایى گفت: واژگونى اتوبوس در جاده کرج چالوس یک کشته و ١٩مصدوم برجاى گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهرداد بابایى، رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: ساعت ۲:۱۷ بامداد شنبه ۲۳ اسفند ماه، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در پیچ سرهنگ جاده چالوس به اورژانس اعلام شد.

بابایى افزود: این حادثه بدنبال برخورد بهمن با اتوبوس و شرایط نامساعد جوی رخ داد.

مدیرکل بحران استانداری البرز نیز گفت: سقوط بهمن در بامداد امروزشنبه در پیچ سرهنگ جاده چالوس به اتوبوس حامل تیم فوتسال شهرداری نوشهر برخورد و باعث واژگونی اتوبوس از ارتفاع جاده به پایین شد.

این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

گفتنی است تیم شهرداری نوشهر یکی از تیم‌های حاضر در مرحله دوم لیگ 3 است که در روزهای اخیر برای برپایی اردوی تدارکاتی و هم چنین انجام چند بازی دوستانه با تیم های سایپا و بادران به تهران سفر کرده بود.

غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران با اعلام این خبر گفت: متأسفانه این اتفاق رخ داده است و علاوه بر یک کشته، چندین مصدوم نیز این حادثه داشته است که مصدومان در بیمارستان استان البرز در حال مداوا و رسیدگی هستند. طبق هماهنگی‌های انجام شده رئیس هیات فوتبال و مسئولان ورزش البرز هم در بیمارستان حضور دارند و در حال رسیدگی به وضعیت ورزشکاران استان مازندران هستند.

وی افزود: البته چند مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند اما برخی دیگر نیز همچنان در بیمارستان بستری هستند.

در این سانحه علی ناصریان، بازیکن زیر 23 سال این تیم تنها فردی است که فوت کرده و 19 نفر هم مصدوم شده و در بیمارستان شهید مدنی کرج حضور دارند.

بین این 19 نفر، کار شش، هفت نفر به اتاق عمل کشیده شده و باقی نفرات به صورت سرپایی درمان شدند. 

عمل میثم حسینی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و یکی دیگر از اعضای این تیم موفقیت آمیز بوده و آن ها از اتاق عمل بیرون آمدند.

واژگونی اتوبوس در جاده کرج-چالوس/ ۲۰ تن کشته و زخمی شدند

حجم ویدیو: 2.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید