پاشازاده:‌ در این سه و چهار روزه ماشین سازی معجزه کرد/ نقطه تاریک این بازی بعد از کارت قرمز بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:همه فکر می کردند در این بازی بازنده اصلی ما هستیم ولی می‌توانستیم برنده باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی پاشازاده بعد از تساوی خانگی مقابل تیم شهرخودرو گفت: ابتدا به تمامی بازیکنان خسته نباشید می گویم که با تمام وجود بازی کردند. همه فکر می کردند در این بازی بازنده اصلی ما هستیم ولی می‌توانستیم برنده باشیم. یک ساعت قبل از بازی با شهر خودرو نمی‌دانستم کدام بازیکنان‌مان را می‌توانیم در این بازی داشته باشیم. امیدوارم مشکلات مان رفع شود با بازیکنان امیدها به حدنصاب بازی رسیدیم.

وی افزود:  سه و چهار روز قبل بازی با شهرخودرو کارهای تاکتیکی را انجام دادیم و اگر آن چند بازیکنان مان می رسیدند می‌توانستیم بهتر از این باشیم. کارت بازی همه بازیکنان نرسید ولی با تمام کمبودها نمره قبولی به همه بازیکنانم می‌دهم. از هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند تا هر طور شده آبرومندانه وارد زمین مسابقه شویم. امیدوارم در بازی بعدی  از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی بهتر از این بازی باشیم.

پاشازاده ادامه داد: نقطه تاریک این بازی متاسفانه وقتی کارت قرمز داده می‌شود و هجمه از سوی نیمکت حریف به زمین انتقال پیدا می کند. این سنت را داوران باب می‌کنند که با این هجمه تصمیم داور تغییر می‌کند. اصلا به درست یا غلط بودن تصمیم کاری ندارم. بازیکنان ما عصبی شدند ولی در نیمه اول قضاوت داور خوب بود.

سرمربی تیم ماشین سازی در پاسخ به این سوال که وقتی یک گل از تیم شهر خودرو پیش افتادید چه اتفاقی افتاد که در دقیقه 90 بازی به تساوی رسید، تاکید کرد: چند بازیکن امید هم در بازی گذاشتم. یک دفاع وسط نداشتم که مقابل تیم حریف بگذارم و گل این تیم هم روی ضربه سر به ثمر رسید. یک بازیکن قد بلند نداشتم تا جلوی دفاع بگذارم. سعی کردیم با کارهای که انجام دادیم تمرکز تیم را حفظ کنیم. چند روز است تمرین را شروع کردیم و از لحاظ بدنی مشکل داشتیم.

وی ادامه داد: در این سه و چهار روزه معجزه شد، اگر قبل از بازی می گفتیم که با شهر خودرو مساوی خواهیم کرد همه راضی بودند. بازیکنان به گونه‌ای بازی کردند که انتظارات را بالا بردند و این تیم واقعا روح پیدا کرده است.

پاشازاده خاطرنشان کرد: به همکاران قبلی جسارت نمی‌کنم همه مربیان قبلی مشکلات خودشان داشتند و زحمت کشیدند. بتوانیم کاری کنیم که این تیم بماند ثمره کار این دوستان به بار بنشیند. این تیم ریشه دار است و حیف است که سقوط کند. ترک هستم و چند سال هم در تبریز مربیگری کرده‌ام. این شهر از لحاظ فنی و مالی بزرگ دارد و می‌توانند به این تیم کمک بکنند. یک مقدار به این تیم برسند. سعی خواهیم کرد بازی به بازی 10 تا 15 درصد بهتر شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید