اخباری: صحبت درباره وقت کشی ما ناجوانمردانه است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:می دانستیم سایپا نفرات تاثیرگذاری دارد که می توانند جریان بازی را عوض کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، سعید اخباری در نشست خبری پس از تساوی مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی، بازی تاکتیکی و خوبی از جانب دو تیم بود. می دانستیم سایپا نفرات تاثیرگذاری دارد که می توانند جریان بازی را عوض کنند. این تیم به خوبی پرس را انجام می‌داد. برنامه ای که برای کنترل آن ها داشتیم بچه ها به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: در نیمه اول مقداری تحت تاثیر پرس سنگین سایپا قرار گرفتیم اما با شروع نیمه دوم شرایط بازی نرمال‌تر شد. در 20 دقیقه پایانی بازی فرصت این را داشتیم که برنده بازی باشیم اما این اتفاق نیفتاد. برای ما این یک امتیاز، یک امتیاز خیلی خوبی بود چون تیم ما بعد از شش بازی که همیشه دروازه اش باز می‌شد، گل نخوردیم. این اتفاق برای اولین بار افتاد. بچه های ما به این خودباوری رسیدند که می توانند به جدول مسابقات برگردند. امیدوارم این یک امتیاز شروعی برای یک جهش خوب باشد و از فردا تمرکزمان را برای بازی های آینده می گذاریم.

سرمربی ماشین سازی در مورد داوری این مسابقه گفت: اشکان خورشیدی یکی از داوران خیلی خوب ما است و همه صحنه ها را به خوبی قضاوت کرد، به غیر از اخطاری که به من داد. در آن صحنه اعتراض من به اوتی بود که جلوی خودم بود. دیدم که توپ به سر بازیکن حریف خورد. ولی در تمام لحظات قضاوت خیلی خوبی داشت.

اخباری در مورد اعتراض سایپا نسبت به وقت تلف کردن بازیکنان ماشین سازی، عنوان کرد: دروازه بان ما دقیقه 2 با پای آسیب دیده بازی را شروع کرد. کسی دقیقه 2 شروع به وقت تلف کردن نمی کند. همه ضربات کنار دروازه را مدافعان ما زدند. آخر بازی هم ما سوار بازی بودیم. در بیست دقیقه پایانی خودمان در ضدحمله درحال گلزنی بودیم که بازیکنمان آسیب دید. فکر می کنم این صحبت ها ناجوانمردانه است.

وی تصریح کرد: از بازیکنانمان که خیلی جنگیدند، تشکر می کنم. امیدوارم دقت بیشتری داشته باشیم تا از فرصت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم. به تیم ابراهیم صادقی هم تبریک می گویم. یک تیم تاکتیکی و پر از جوانان خوب است. همچنین از اصحاب رسانه که در سرما و شرایط کرونا برای پوشش مسابقات زحمت می کشند، تشکر می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید