خبرنگار پرتغالی عنوان کرد؛

طارمی سلاح مهم پورتو مقابل یوونتوس است

یک خبرنگار پرتغالی در آستانه دیدار پورتو و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: طارمی در یک ماه گذشته پیشرفت زیادی کرده است و سلاح بسیار مهم پورتو در این مسابقه است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پورتو پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰ امروز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس ایتالیا است.

مهر نوشت؛ انتظار می‌رود مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه در ترکیب تیمش به میدان برود. او یکی از امیدهای اصلی پورتو برای گلزنی به پورتو محسوب می‌شود.

«برونو فرناندس» خبرنگار روزنامه « O Jogo» پرتغال در آستانه این مسابقه، نقاط قوت و ارزش‌های تیم فوتبال پورتو را تشریح کرد و از طارمی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان پورتو نام برد.

فرناندس که با روزنامه «calciomercato» ایتالیا مصاحبه کرده است، گفت: پورتو با شرایط کمتر از حد مطلوب به این بازی می‌آید چون ۱۰ امتیاز با صدر جدول و تیم اسپورتینگ اختلاف پیدا کرده‌اند اما معتقدم لیگ قهرمانان می‌تواند ذهنیت تیم را که در دور گروهی برای تیم‌های سطح بالا عالی بازی کرد، تغییر بدهد. بازیکنان آماده هستند تا به روشی جدی و مهم به مصاف یوونتوس بروند. این موضوع کار را برای بیانکوری (یوونتوس) آسان نخواهد کرد. بازیکنان می‌خواهند ارزش، ذهنیت و فوتبال متفاوت خود را در اروپا نشان بدهند.

روزنامه نگار پرتغالی افزود: پورتو ارزش زیادی دارد. مهدی طارمی مهاجمی که در این فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده است، بسیار خوب عمل می‌کند و در منطقه گل حضور دارد. او به همراه ماره‌گا می‌تواند مشکل اصلی یوونتوس باشد.

فرناندس تصریح کرد: این بازیکن ایرانی و ۲۸ ساله در یک ماه گذشته پیشرفت زیادی کرده است و سلاح بسیار مهمی برای پورتو است. من همچنین ژسوس کرونا را دوست دارم؛ یک بازیکن درخشان و با تجربه بین المللی بیشتر نسبت به طارمی.

روزنامه نگار پرتغالی درباره فرانچسکو کونسیسائو پسر سرمربی پورتو هم گفت: او بازیکن بسیار جوانی است. فرانچسکو در بازی با بواویستا وارد زمین شد و یک پنالتی هم گرفت. او در لیست پورتو برای لیگ قهرمانان حضور دارد اما نمی‌توان گفت که در ترکیب اصلی حضور دارد. فرانچسکو خیلی جوان است و مقابل یوونتوس، باتجربه‌ترین بازیکنان به میدان می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید