سیدجلال: تضعیف گل‌گهر با محرومیت منشا؟ این حرف‌ها همه را اذیت می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش برابر گل‌گهر برای کسب امتیاز کار سختی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر پیکان اظهار کرد:‌ امروز یکی از بازی‌های سخت ما بود. پیکان کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خوبی را به دست بیاوریم.

ایسنا نوشت: او درباره اوت‌های نادر محمدی هم توضیح داد: این یک تاکتیک است و کار را نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

حسینی درباره تعریف فرزاد حاتمی از او هم گفت: حاتمی مثل ما قدیمی است.

او ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. من همیشه می‌گویم فردا یک روز دیگر است. امیدوارم بتوانیم کارمان را درست انجام دهیم.

حسینی درباره وضعیت مالی پرسپولیس هم بیان کرد: مشکلات خیلی زیاد است. دوستانی آمدند و هرکاری خواستند انجام دادند و رفتند. کسی هم برخورد نکرد. الان مشکلات خیلی زیاد است. ما تازه ۲۰ درصد از قراردادهایمان را گرفته‌ایم.

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی برابر گل‌گهر هم اظهار کرد: برابر یک تیم سخت بازی داریم. تیم‌های قلعه‌نویی سخت‌کوش هستند و کار را سخت می‌کنند. بازی در سیرجان سخت است. امیدوارم روند خوبی داشته باشیم.

او درباره اینگه گل‌گهری‌ها محرومیت منشا را به بازی با پرسپولیس ربط داده‌اند هم گفت: متاسفانه این حرف‌ها همه را اذیت می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید