گزارش جی پلاس

کمپین عجیب و خطرناک علیه انتخابات فدراسیون فوتبال/ تایید و تکذیب داماد و پدرزن صحت دارد؟+عکس و سند

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و ریاست مجمع انتخاباتی برای بازگشت به انتخابات اقدام به راه اندازی کمپین عجیبی کرده که تهدیدی برای آینده فوتبال ایران است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در فاصله حدود 15 روز تا انتخابات فدراسیون اقدام خطرناک و غیرقابل قبولی از سوی نزدیکان حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال شکل گرفته است که هدفشان زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال و چه بسا توقف انتخابات است.

قضیه به راه اندازی کمپین‌هایی در حمایت از حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برمی گردد که در انتخابات پیش رو شرکت نخواهد کرد چون که نهادهای ناظر صلاحیت‌ها او برای شرکت در انتخابات را تایید نکردند.

در این کمیپن که گفته می شود توسط یکی از نزدیکان بهاروند و یکی از داوران راه اندازی شده تاکنون بیش از 15 هزار نفر اضافه شده و در آن القابی مانند "اسوه پاکی"، "باغیرت" و ... به بهاروند داده شده و به سایر نامزدهای انتخابات از جمله علی کریمی، نیز انتقادهایی انجام شد که در کل تلاش هایی در ارتباط با بازگشت بهاروند شکل گرفته که شکل قانونی ندارد و در این اوضاع آشفته فوتبال ایران، مانند "سَم" است.

 

کمپین+اعتراض+به+رد+صلاحیت+بهاروند!

 

نکته جالب توجه این است که بعد از حساسیت نهادهای قضایی و حراست نسبت به اقدامات حلقه نزدیکان بهاروندی، وی بیانیه ای صادر کرده و خواستار توقف این کمپین و خروج افراد از این گروه شده است. در این بیانیه اعلام شده که کمپین مذکور مورد تایید بهاروند نیست اما نکته عجیب این است که چطور ممکن است نزدیکان بهاروند بدون اجازه وی چنین کمپینی را راه اندازی کند و حتی بعد از اظهارات بهاروند (درصورت صحت بیانیه منتصب به او) هم دستور توقف آن را ندهد؟

این اقدام در شرایطی که نهادهای مختلف مانند کمیته بدوی، استیناف، حراست، قوه قضاییه و ... در ٰفرآیند تایید صلاحیت‌ نامزدها دخالت کرده اند، نوعی دهن کجی به انتخابات از سوی فردی است که قرار است در دهم اسفند ریاست مجمع را در اختیار داشته باشد!

کمپین+اعتراض+به+رد+صلاحیت+بهاروند!
بیانیه منتصب به بهاروند که از گروه تلگرامی پاک شد!

طبق قانون، ریاست مجمع برعهده رئیس فدراسیون است که در حال حاضر حیدر بهاروند از سال گذشته تاکنون به عنوان سرپرست این سمت را بر عهده دارد و ضمن اجرای دستورالعمل مجمع، به مدت پنج دقیقه قبل از انتخابات سخنرانی خواهد کرد اما رد صلاحیت وی و همینطور راه اندازی این کمپین در کنار ریاست او در مجمع پیش رو، یکی از تضادهای عجیب در مجمع انتخاباتی است!

باید دید فدراسیون فوتبال چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت و آیا خللی در برگزاری مجمع به وجود می‌آید یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید