مددی به جمع منتقدانش رفت/ بازیکنان و مدیرعامل استقلال رودرروی هم

مدیرعامل استقلال بعد از انتقادات گسترده بازیکنان تیمش بالاخره در تمرین این تیم حاضر شد و احتمالا طرفین انتقادات خود را به صورت رودررو بیان خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ احمد مددی، مدیرعامل استقلال بالاخره بعد از انتقادات شدید بازیکنان تیمش نسبت به وضعیت این تیم، در تمرین استقلال آفتابی شد و احتمالا در خلال تمرین با بازیکنان تیمش صحبت خواهد کرد.

بازیکنان استقلال از جمله ارسلان مطهری، وریا غفوری، رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، محمد دانشگر و ... بعد از پیروزی تیمشان مقابل نساجی به شدت نسبت به عملکرد باشگاه در سروسامان دادن به مشکلات به خصوص مسائل مالی و تغذیه ای تیم اعتراض کردند.

آن ها به کنایه خطاب به مددی، مدیرعامل باشگاه گفتند که فقط می خواهند او را در تمرین ببینند و دغدغه مسائل مالی را ندارند. بعد از این صحبت ها جلسه ای میان فکری و مددی در این باشگاه برگزار شد و مدیرعامل آبی ها به مسائل مختلف واکنش نشان داد.

حتی در همین زمان خبری منتشر شد که استقلال از وریا غفوری به خاطر افزایش قراردادش به کمیته اخلاق شکایت کرده است که جنجال زیادی به وجود آورد اما در ادامه مشخص شد که استقلال فقط به نامه کمیته اخلاق پاسخ داده است.

باید دید بعد از این جلسه مشکلاتی که بازیکنان استقلال از آن سخن گفته بوده بودند، مرتفع خواهد شد یا خیر.

احمد مددی و پرویز مظلومی

دیدگاه تان را بنویسید