پیروز قربانی: مربی حریف برای بعد از بازی با ما قرارِ دعوا گذاشته است!

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: باشگاه آلومینیوم اراک از داور بازی شکایت کرده اما ظاهرا مربیان حریف ما فکر می کنند در قرن شانزدهم زندگی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیروز قربانی در خصوص شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از داور بازی با سایپا اظهار داشت: دوستان فکر می‌کنند ما هنوز در قرن شانزدهم میلادی قرار داریم اما الان قرن بیست و یکم است و کارهایی که برای نتیجه گرفتن انجام می‌دهید، دوره اش تمام شده است.

فارس نوشت: وی افزود: البته ما باید از این به بعد به بازیکنانمان یاد بدهیم که وقتی داور سوت را می‌زند 10-11 نفری سر توپ بریزند و آن را بردارند.کارهایی که این روزها در فوتبال ایران انجام می شود واقعا خنده دار است. مربی تیم حریف در دقیقه 20 به ناظر بازی می‌گوید من تیمم را بیرون می‌کشم. ظاهرا آن آقا لیگ برتر را با فوتبال زمین های خاکی اشتباه گرفته است.

مربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: به این اتفاقات فقط می‌شود خندید. برخی مربیان برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می زنند. امیدورم روزی پرده ها کنار برود و مشخص شود همه برای نتیجه گرفتن در این فوتبال چه کارهایی انجام دادیم. این کارها که الان صورت می‌گیرد در قرن شانزدهم میلادی هم انجام نمی شد.

قربانی یادآور شد: یک تیم از داور بازی شکایت کرده چون در یک صحنه همه بازیکنان ما به خاطر سوت داور ایستادند و  بازیکن حریف بازی را ادامه داده و توپ را وارد دروازه ما کرده است. اتفاقا بازیکن حریف به خاطر بی توجهی به سوت داور باید کارت بگیرد اما همین موضوع دستاویز شده تا آنها از داور بازی شکایت کنند.

وی تاکید کرد: یکسری اتفاقات در فوتبال ایران در حال رخ دادن است که باید جلوی آنها گرفته شود و مربیانی که برای نتیجه گرفتن هر کاری می کنند باید این روش ها را کنار بگذارند.به عنوان مثال اگر حریف قبلی ما به جای سایپا با تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، فولاد،سپاهان، تراکتور و ... بازی داشت آیا 45 دقیقه تریبون در اختیارشان قرار می گرفت؟ یا آن اتفاقات در جریان بازی رخ می داد؟

مربی سایپا خاطرنشان کرد: شما شک نکنید چنین مساله ای رخ نمی داد.آنها دیدند با سایپا بازی دارند چون این تیم هوادار ندارد جو را به سود خودشان عوض کردند. من برای همه همکارانم احترام  قائل هستم ولی باید بپذیریم دورانی که این کارها برای نتیجه گرفتن نتیجه می داد خیلی وقت است که تمام شده و برای پیشرفت فوتبال باید یکسری تفکر نو و جدید وارد شود.

قربانی ادامه داد: برخی مواقع آدم شرمش می شود که بگوید در این فوتبال کار می کند.مربی تیم حریف برای بعد از بازی با ما قرارِ دعوا گذاشته است! یعنی به نیمکت ما گفته بعد از بازی برای دعوا بایستید بیرون، البته ما ایستادیم ولی کسی نیامد اما این رفتارها زشت است. خدا را شکر تقویم وجود دارد و می توانیم ببینیم در قرن بیست و یک هستیم وگرنه به شخصه بعد از بازی قبل تصور کردم در قرن شانزدهم زندگی می کنم.امیدوارم یک روز فوتبال ایران جای آدم هایی باشد که فقط به دنبال فوتبال باشند نه کارهای دیگر.

وی خاطرنشان کرد: برخی رفتارها زشت است، قبل از حرکت تیم به سمت ورزشگاه طرفداران تیم آلومینیوم اتوبوس ما را مقابل هتل دوره کردند و انواع و اقسام شعارها را دادند و با چوب به اتوبوس تیم ما زدند. متاسفانه تیم ما از این هوچی گری ها بلد نیست که از این صحنه ها فیلم بگیرد و این قضایا را بزرگ کند که البته از این به بعد ما هم باید از این کارها انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: در پایان صحبت هایم از مدیران فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می کنم تمهیداتی اندیشیده شود تا هر ماه از تیم ها آزمایش دوپینگ به عمل بیاید چون فوتبال ما بیشتر به سمت پاک بودن و سالم سازی حرکت کند.

دیدگاه تان را بنویسید