کاپیتان اسبق استقلال: شائبه حمایت ویژه از پرسپولیس برای فریب دادن مردم است

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه در روزهای اخیر همه درباره حمایت از یک تیم خاص صحبت می‌کنند، گفت: این حرف‌ها هم فریب دادن مردم و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌ خودمان است اگر منظورتان از تیم خاص پرسپولیس است به عنوان یک استقلالی که از رده جوانان کارم را در این تیم شروع کردم و به کاپیتانی تیم بزرگسالان رسیدم می‌گویم یکی از فنی‌ترین تیم‌های ایران است که همه فوتبالش را می‌بینند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  پیروز قربانی پس از تساوی یک بر یک تیم‌های سایپا و صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما موقعیت‌های گل زیادی داشت اما مربی حریف می‌گوید می‌توانستیم بازی را ببریم. این حرف فریب دادن خودشان و مردم است. هفته گذشته هم مربی پیکان بعد از بازی با ما گفت تا دقیقه 60 مسلط بودیم اما این حرف فریب دادن مردم، خودش و مدیریت باشگاه پیکان است. خواهش می‌کنم دوستان براساس فیلم بازی تحلیل کنند. درباره دیداری که باید با اختلاف 6 گل می‌باختند به شکلی صحبت نکنند که گویا باید با 4-5 گل می‌بردند. 

فارش نوشت: وی افزود:‌ شاید تیم ما در این زمینه ضعیف عمل کند اما یک روز بدشانسی‌های سایپا تمام می‌شود و در آن زمان باید کل ایران به احترام فوتبال تیم ما کلاه از سر خود برداشته و یک کاری انجام بدهند.  به همکارانم می‌گویم شما را به قرآن قسم می‌دهم مردم و خودتان را فریب ندهید بلکه روی مسائل فنی فوتبال کار کنید تا این رشته در کشورمان تکان بخورد.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه در روزهای اخیر همه درباره حمایت از یک تیم خاص صحبت می‌کنند، توضیح داد: این حرف‌ها هم فریب دادن مردم و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌ خودمان است اگر منظورتان از تیم خاص پرسپولیس است به عنوان یک استقلالی که از رده جوانان کارم را در این تیم شروع کردم و به کاپیتانی تیم بزرگسالان رسیدم می‌گویم یکی از فنی‌ترین تیم‌های ایران است که همه فوتبالش را می‌بینند. این تیم فوتبال خوبی مقابل نساجی و فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. 

قربانی افزود: کاری به برنامه‌ریزی لیگ ندارم زیرا هر برنامه‌ریزی انجام شود در نهایت اتفاقی که درون زمین می‌افتد مهم است. تیم‌ها از لحاظ فنی خود را تقویت کنند و سپس هر تیمی مثل پرسپولیس، استقلال و سایپا که ادعا می‌کنند تیم خاص است را ببرند اما همه تنها به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم از لحاظ فنی هر روز ضعیف‌تر از گذشته می‌شویم و با مطرح کردن اسم تیم خاص می‌خواهیم اذهان عمومی را فریب بدهیم.

وی ادامه داد:‌ به جامعه احترام می‌گذارم اما به دلیل پایین بودن سطح سواد فوتبالی مردم این حرف‌ها سندیت و پایه فنی ندارد. همه حرف‌ها را قبول می‌کنیم و دور خودمان باطل می‌چرخیم. کشورهای منطقه با فراری از کنار ما رد می‌شوند اما می‌خواهیم با شتر به آنها برسیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه چرا با وجود قبول نکردن دستیاری آندرا استراماچونی حاضر به قرار گرفتن در کنار ابراهیم صادقی شده است، گفت: برای کار خودم ارزش قائلم و می‌خواهم کار کنم شاید عکس گرفتن کنار استراماچونی برای خیلی افتخار باشد اما برای من افتخاری ندارد. می‌خواهم جایی باشم قدرت عمل داشته باشم و بتوانم کار کنم. این موضوع برای من در سایپا فراهم است. ابراهیم صادقی و باشگاه سایپا این محیط را برای من فراهم کرده‌اند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید