فکری: قایدی باید برای پنالتی تصمیم بهتری بگیرد/ شاید کم رسیدن توپ به وریا باعث عصبانیتش شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی طبق برنامه اش دنبال بازی بسته و ضربه زدن به ما از طریق ضدحمله بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمود فکری پس از برتری یک بر صفر تیم استقلال  مقابل نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم زیرا بازی خیلی خوبی بود و با وجود بارندگی و لغزنده بودن زمین بازی خوبی دیدیم. نساجی طبق برنامه اش دنبال بازی بسته و ضربه زدن به ما از طریق ضدحمله بود.

فارس نوشت: وی افزود: بارندگی از ابتدای بازی شروع شد و در اواخر این مسابقه شدت گرفت. تیم نساجی هم در درجه اول دنبال کسب تک امتیاز و ضد حمله بود. خدا را شکر بچه‌های ما با حوصله و آرامش بازی کرده و با وجود آنکه در برخی از لحظات نیمه دوم عصبانی شدند خود را کنترل کردند. موقعیت‌های خیلی خوبی در هر دو نیمه به وجود آوردیم اما در مجموع حق‌مان برد بود که با تک گل خود توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال  اظهار داشت: امیدوارم روندمان را حفظ کنیم و با حفظ صدرنشینی به همین شکل جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در باره اینکه با توجه به تغییرات تاکتیکی تیمش در نیمه دوم تصور می‌کرد نساجی با دفاع چند لایه بازی کند عنوان کرد: هر دو مورد را پیش بینی کرده بودیم. هم فکر می‌کردیم نساجی پرس از جلو داشته باشد و هم بیشتر برنامه تاکتیکی‌اش ارائه بازی بسته و جمع شدن باشد. حریف می‌خواست با گرفتن فضا دنبال ضد حمله باشد. در نیمه اول کارمان را با سه دفاع شروع کردیم اما در نیمه دوم با وجود سه دفاعه بودن تاکتیک خود را تغییر دادیم.

فکری افزود: خوشبختانه از این طریق به گل هم رسیدیم. موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم به وجود آوردیم و می‌توانستیم با استفاده از پنالتی اختلاف خود را بیشتر کنیم اما مهدی نتوانست از این فرصت استفاده کند. در مجموع با این شرایط سخت باید قائدی تصمیم بهتری برای پنالتی زدن بگیرد. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را کسب کرده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید ووریا از تعویض خود ناراحت بوده، توضیح داد: غفوری پس از کارت زرد گرفتن عصبی شد و کمتر به توپ رسید. در یک صحنه هم به من گفت کم توپ به من می‌رسد. روی همین موضوع عصبی شد و بهم ریخت. کارت زرد هم دریافت کرد و بعد از این کارت با اشاره به من تعویض را درخواست کرد.

سرمربی استقلال افزود: ووریا پس از تعویض به رختکن رفت، شاید دلیل اصلی‌ ناراحتی اش پس از تعویض کم رسیدن توپ به این بازیکن باشد.

فکری در باره عملکرد موعود بنیادی‌فر در این مسابقه توضیح داد: باید از تیم داوری تشکر کرده و به آنها خسته نباشید بگویم زیرا مشکل خاصی نداشته و خیلی خوب هم سوت زدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید