جی پلاس

اینستاگرام کار دست بازیکن استقلال داد/ قانون فکری زود شکسته شد!

میلیچ به خاطر انتشار پست انتقادآمیز در اختیار باشگاه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از بازی نکردن هرویه میلیچ در دیدار برابر گل‌گهر، این بازیکن با انتشار استوری در پیج شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد.

این واکنش میلیچ در کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی او موجب شد محمود فکری امروز به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

پیش از این محمود فکری بارها از بازیکنان خواسته بود حتی از کری‌خوانی در فضای مجازی برای تیم‌های رقیب امتناع کنند و استوری این بازیکن از روز گذشته حاشیه‌های زیادی برای استقلال ایجاد کرد.

باتوجه به اینکه روز گذشته مهدی قایدی هم در اینستاگرام پستی را منتشر کرده بود حالا مشخص می شود که قانون فکری فقط در خصوص انتقاد است، نه هرگونه پست؛ چرا که قایدی درخصوص گلزنی اش در سالروز ازدواجش عکس و متنی را منتشر کرده بود. اگر قرار بود هرگونه فعالیت در اینستاگرام ممنوع باشد قایدی هم در اختیار باشگاه قرار می گرفت اما حالا معلوم می شود قانون فکری شامل حال منتقدان می شود که اتفاقا خیلی هم زود شکسته شد!

متن پست انتقادآمیز میلیچ: نیمکت نشینی بدون دلیل! اشکالی ندارد همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز برد خوبی به دست آوردیم و هم تیمی هایم خوب کار کردند.

دیدگاه تان را بنویسید