صدرنشینی سپاهان با پیروزی در دربی اصفهان/ روز تساوی ها!

داربی اصفهان با برتری شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. در سایر بازی ها ماشین سازی و پیکان و همچنین آلومینیوم و سایپا به تساوی رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیگ برتر فوتبال امروز با 5 بازی پیگیری شد که در سه دیدار همزمان، سپاهان تنها تیم پیروزی بود.

ذوب آهن یک - سپاهان 3

دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

این دیدار در نهایت با گل‌های محمد محبی، دانیال اسماعیلی فر و یاسین سلمانی و تک گل حسین شنانی با نتیجه سه بر یک به سود سپاهانی‌ها به پایان رسید تا ذوبی‌ها باز هم نتوانند در داربی اصفهان به امتیازات لازم و پیروزی دست پیدا کنند.

شاگردان محرم نویدکیا با این پیروزی موقتا جای استقلال را در صدر جدول گرفتند و منتظر لغزش استقلالی‌ها و حفظ صدرنشینی خواهند بود. در مقابل شاگردان رحمان رضایی با وجود این شکست موقتا در جایگاه چهاردهم باقی ماندند.

پیکان 2 - ماشین سازی 2

تیم فوتبال پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر ماشین‌سازی متوقف شد. در دقیقه ٣ این دیدار، سامان فلاح گل نخست پیکان را به ثمر رساند و در دقیقه ٢١، روی پاس محمد درویشی، فرزاد حاتمی گل دوم را برای پیکان وارد دروازه ماشین سازی کرد.

در ادامه در دقیقه ٢۵ روی پاس ابوالفضل رزاق‌پور، محمد امین اسدی یکی از گل‌های خورده را برای ماشین سازی جبران کرد و در دقیقه ٢۶ پیمان بابایی گل تساوی را به ثمر رساند.

با این نتیجه پیکان ١٨ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. ماشین سازی نیز با ۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

آلومینیوم یک - سایپا یک

تیم آلومینیوم اراک امروز و در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف نماینده تهران رفت که در پایان دو تیم تن به تساوی یک بر یک رضایت دادند که هر دو گل در آخرین دقایق نیمه دوم به ثمر رسید.

دقیقه 94 آقایی به دلیل خطا و کشیدن لباس بازیکن سایپا از سوی داور با کارت زرد جریمه شد و لحظاتی بعد در دقیقه 94 سایپا توانست با ارسال بلند توپ و  ضربه سر حیدری دروازه آلومینیوم را باز کند.

یک دقیقه بعد میثم مجیدی بازیکن تعویضی آلومینیوم اراک از روی یک ضربه ایستگاهی توانست برای این تیم گلزنی کند و این تیم بار دیگر به بازی بازگشت و در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

صنعت نفت یک - فولاد یک

این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. در این دیدار رضا خالقی‌فر در دقیقه ۶۵ برای صنعت نفت و موسی کولیبالی در دقیقه ۷۳ برای فولاد گل‌زنی کردند.

با این نتیجه صنعت نفت ۲۳ امتیازی شد شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادند. فولاد هم با ۲۰ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و فرصت نزدیک شدن به صدر جدول رده‌بندی را از دست داد.

پیش از شروع این دیدار، دو تیم به مهرداد میناوند و علی‌ انصاریان، دو پیشکسوت فوتبال ایران که در اثر کرونا درگذشتند، ادای احترام کردند.

در دقیقه 65 خالقی فر مهاجم صنعت نفت آبادان روی سانتر حسن بیت سعید با ضربه سر دروازه فولاد خوزستان را گشود. ولی رحیم حاجی‌پور داور کنار، این گل را آفساید اعلام کرد. بعد بازیکنان نفت به داور کنار اعتراض کردند و با بررسی پورخلف و حاجی‌پور، داور وسط و داور کنار این دیدار، گل خالقی فر صحیح اعلام شد تا صنعت نفت آبادان از فولاد پیش بیفتد.

محسن فروزان دروازبان تیم فولاد خوزستان به این حکم داور وسط اعتراض کرد که کارت زرد گرفت. بعد از آن هم اسماعیل قنبری یکی از اعضای کادر فنی صنعت نفت آبادان کارت قرمز دریافت کرد. این اعتراضات سه دقیقه به طول انجامید.

گل گهر صفر - نفت مسجدسلیمان صفر

نخستین بازی امروز هم در کویر برگزار شد تیم های گل گهر و نفت مسجد سلمان به تساوی بدون گل رضایت داده بودند و هیچ توپی از روی خط دروازه دو تیم عبور نکرد.

این دیدار موقعیت چندان زیادی نداشت تا گل گهر 19 امتیازی و نفت 18 امتیازی شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید