واکنش نیکبخت واحدی به حضور اوباش معروف تهرانی در تمرین استقلال؛ ارتباطی با این فرد ندارم

علیرضا نیکبخت واحدی درباره حضور اوباش معروف تهرانی در تمرین استقلال گفت :"من کوچکترین ارتباطی با این فرد ندارم. بازیکن استقلال و تیم ملی بودم و افراد زیادی با من عکس گرفته و می‌گیرند. کسانی که به این شخص اجازه حضور در تمرین داده‌اند باید پاسخگو باشند".

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته گذشته حضور یکی از لات‌های مشهور تهران در تمرین تیم استقلال، سروصدای زیادی به‌پا کرد (اینجا بخوانید). او که سابقه شرارت‌های زیادی داشته، با حضور در تمرین استقلال کاری کرد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال برای حضور چنین فردی توضیح بخواهد، چرا که سابقه تخلف‌های این فرد بسیار متعدد است.(اینجا بخوانید)

 

"هانی کرده" زمانی در تمرین استقلال حضور پیدا کرد که علیرضا واحدی نیکبخت هم در این تمرین حضور داشت. این موضوع نشان می‌دهد که این شرور با بازیکن سابق استقلال و تیم ملی نیز ارتباط داشته است چون علی نیکبخت استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد که وی به همراه محمود فکری و هانی کرده در کنار یکدیگر ایستاده‌اند، ضمن اینکه خودِ هانی کرده با انتشار دو تصویر در استوری اینستاگرام خود در کنار محمود فکری و مهدی قایدی برای این دو فرد نیز مسئله ایجاد کرده است. البته نیکبخت در گفت و گو با یک رسانه گفت: «من کوچکترین ارتباطی با این فرد ندارم. بازیکن استقلال و تیم ملی بودم و افراد زیادی با من عکس گرفته و می‌گیرند. کسانی که به این شخص اجازه حضور در تمرین داده‌اند باید پاسخگو باشند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید