شهاب زاهدی: پیشنهاد ریوآوه را رد کردم/با زوریا 400 هزار دلار قرارداد بستم

مهاجم سابق پرسپولیس درباره رد پیشنهاد ریو آوه گفت: من ریوآوه را در مسیر خودم ندیدم. با تمام احترامی که برای این باشگاه قائل هستم پیشنهاد را رد کردم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شهاب زاهدی بی شک یکی از پرخبرترین لژیونرهای فصل جاری فوتبال در اروپا بوده. او ستاره بی چون و چرای المپیک دونتسک است. شهاب با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ اوکراین قراردارد و با مشتریان زیادی روبرو شده. این روزها اخبار متناقض از او زیاد بوده. بعضی رسانه ها از انتقالش به باشگاه زوریا اوکرین نوشته اند و بعضی دیگر از انتقال او به باشگاه ریوآوه پرتغال باشگاه سابق طارمی خبر داده اند. این بازیکن اما توضیحات شفافی در این باره می دهد.

شهاب ابتدا درباره درخششت بگو و این اخباری که درباره تو مطرح شده است.

در چند روز گذشته خبر درباره من زیاد بوده و دوست دارم خیلی شفاف درباره آنها توضیح دهم. درباره سوالی که پرسیدید باید بگویم خدا  را شکر می کنم عملکرد خوبی داشتم و توانستم امسال برای تیم دونتسک مثمرثمر باشم. نتایج خوبی همراه با تیم کسب کردیم و این برای من هم خیلی خوب بوده.

چقدر انتقال تو در اوکراین پر سر و صدا شده. کدام تیم را انتخاب کرده ای؟

قرارداد من تابستان آینده با باشگاه دونتسک به پایان می رسد. چند هفته قبل مدیرعامل باشگاه اعلام آمادگی کرد که می توانند من را بفروشند. این صحبت های او باعث شد تا چند باشگاه جلو بیایند. پیشنهاداتی از روسیه، هلند، بلژیک، اسپانیا، پرتغال و اوکراین رسید. البته از تیم های عربی هم چند باشگاه خواهان جذب من شدند منتهی اصلا به حضور در آنجا فکر نمی کنم. من برای انتخاب تیم جدید چند مسئله مهم را در اولویت قرار دادم. اولین مسئله این بود به جایی بروم که تضمین شده بازی کنم. خدا را شکر الان در شرایط بازی هستم. از طرفی برایم جایگاه تیم مهم بود. این مسایل بود که انتخابم را هموارتر می کرد. برایم خیلی مهم است که بتوانم با درخشش ادامه دار در رده باشگاهی به تیم ملی دعوت شوم و به این افتخار بزرگ هم برسم.

حضور در رقابت های اروپایی چطور؟

به نظرم حضور در چنین مسابقاتی واقعا یک شانس بزرگ برای هر بازیکنی است. به همین خاطر برایم این مسئله به مراتب از مسایل مالی در اولویت بالاتری است. با چیزهایی که گفتم، در نهایت به باشگاه زوریا رسیدم که اللهیار صیادمنش را هم در اختیار دارد. در حال حاضر در صدر جدول لیگ اوکراین است. شرایط خوبی دارد. از طرفی من با لیگ اوکراین آشنا هستم. این تیم در اروپا هم حضور دارد. راستش من با آنها به توافق رسیدم ولی موضوعی که باعث شد سر و صدا راه بیفتد، پیشنهاد ریوآوه بود.

چرا؟

باشگاه ریوآوه با باشگاه دونتسک به توافق رسید و تنها نظر من مهم بود. منتها من ریوآوه را در مسیر خودم ندیدم. با تمام احترامی که برای این باشگاه قایل هستم پیشنهاد را ریجکت کردم. ترجیح دادم در اوکراین بمانم. زوریا را پسندیدم. این تیم همیشه بین سه تیم اول بوده. توافق کاملا قانونی هم با این تیم کردم. طبق قانون شما از 6 ماه مانده به پایان قراردادتان می توانید مذاکره کنید. اصلی ترین هدف من هم این بوده که بتوانم  با این قرارداد از نظر مالی به باشگاه دونتسک کمک کنم.

زوریا چقدر پرداخت می کند؟

آنها حاضر هستند 400 هزار دلار پرداخت کنند. در هر صورت امیدوارم در روزهای اخیر به جمع بندی نهایی برسیم و ان شالله من به صورت رسمی قراردادم را با زوریا انتخاب کنم و در نیم فصل دوم برای آن ها به میدان بروم.

 

دیدگاه تان را بنویسید