رقمی که باشگاه اوکراینی برای فروش شهاب زاهدی گذاشت

رئیس باشگاه اوکراینی درباره مبلغ فروش شهاب زاهدی گفت: آماده هستیم با دریافت 500 هزار یورو از زوریا او را به این تیم منتقل کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از سایت «footballua» اوکراین، ولادیسالف هلزین رئیس باشگاه المپیک دونتسک درباره انتقال احتمالی شهاب زاهدی مهاجم ایرانی به تیم زوریا صحبت کرد.

فارس نوشت؛‌ رئیس باشگاه اوکراینی در مصاحبه خود گفت: ما توافق روشنی با شهاب و وکیلش داشتیم. بر اساس توافق این بازیکن می توانست به راحتی به باشگاه دیگری با پرداخت مبلغی معین منتقل شود.  اما توافق ابتدایی زاهدی با زوریا ما را غافلگیر کرد.

وی افزود: بعد از اینکه او با زوریا به توافق ابتدایی رسید، نتوانست به اردوی ترکیه برسد. شهاب در تمرینات با انگیزه لازم ظاهر نشد و او خود را بازیکن تیم دیگری می داند.

رئیس باشگاه اوکراینی درباره مبلغ فروش این بازیکن ایرانی گفت: آماده هستیم با دریافت 500 هزار یورو از زوریا او را به این تیم منتقل کنیم. زاهدی قانع شد که برای انتقالش باید برای ما سود مالی برساند. این بازیکن می داند تیم المپیک او را به این جایگاه رسانده اما با مذاکره پنهانی قراردادش را نقض کرد و  دیگر به زاهدی نیاز نداریم و می خواهیم او را بفروشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید