دستیار قلعه نویی: 4 هفته داوری ها به ضرر ما بود

سعید الهویی، دستیار سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: حلقه مفقوده را با قلب های بزرگ نشان می دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از مسابقه با سایپا شرکت نکرد و سعید الهویی، دستیارش در این نشست اظهار داشت: از طرف قلعه نویی، بازیکنان و کادر فنی گل گهرسیرجان درگذشت میناوند را تسلیت می گویم و امیدورم علی انصاریان بهبود پیدا کند.  سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم و این تیم سرمربی جوان و بازیکنان جوانی دارد که در واقع فوتبال کارگری را ارایه می کند.

وی افزود: تیم سایپا بازیکنان را تولید می کند و بازیکنان مثل کارگر در خدمت تیم هستند و صادقی این فلسفه را در سایپا دوباره ایجاد کرده تاست. بازیکنان به خوبی در اختیار کادر فنی هستند. فردا بازی فیزیکی و پر برخوردی خواهد بود و بخصوص اینکه سایپا می خواهد از فضاها  به خوبی استفاده کند تا به هدف مد نظرش برسد. ما با شکل بازی سایپا تمرین کرده ایم و از نظر ذهنی، بدنی وتاکتیکی آماده هستیم.  امیدوارم حلقه مفقوده  که باعث شد مقابل تراکتور بازنده شویم را نشان بدهیم که همان شجاعت است.با قلب های بزرگ نشان بدهیم و برای سه امتیاز بجنگیم و با کیفیتی که ارایه می دهیم از بازی امتیاز کسب کنیم.

الهویی در مورد اینکه چرا گل گهر 4 هفته است برد نداشته نیز گفت:  این مساله علل مختلفی دارد. متاسفانه در 4 هفته اخیر اشتباه های تاثیرگذار داوری به ضرر ما بود. هفته گذشته یک گل سالم ما مردود شد و یک پنالتی گرفته نشد. در هفته قبل تر هم یک پنالتی ما دیده نشد.

وی خاطر نشان کرد: ضمن اینکه وقفه ای که سازمان لیگ در لیگ برتر ایجاد کرد  دو هفته  تیم ما از دور بازی خارج شد. در کنار این دلایل بیرونی دلایل درونی هم وجود دارد که آقای قلعه نویی با درایت خودشان آنها را پیدا کردند و سعی کردند تا برطرف کنند. بخشی مثل شجاعت لازم را نداشتیم تا نتیجه گیری مناسب داشته باشیم. 4 هفته کیفیت فنی خوبی ارایه کردیم اما سه امتیاز ها را نگرفته ایم و باید با رفتارهای حرفه ای تر و شجاعت بیشتر بتوانیم به پیروزی برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید