واکنش مربی تراکتور به درگیری شدید در پایان دیدار با گل گهر

مربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است فلسفه تیمش وقت‌کشی نیست و این‌نوع بازی حریف بوده که موجب مصدومیت بازیکن آن‌ها می‌شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران تراکتور که کنار تیم بودند، تقدیم می‌کنیم. پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی باشد. گل‌گهر نشان داده از تیم‌های باکیفیت و تاثیرگذار است و بازیکن‌های خوبی دارد. ارتفاع شهر سیرجان بازی کردن را در این شهر مشکل می‌کند.

ایسنا نوشت: وی ادامه داد: نقاط قوت حریف یعنی ارسال‌های توپ‌های بلند را کنترل کردیم و خیلی خوب کار کردیم. در شروع نیمه دوم طبیعی بود تیم حریف هجومی‌ عمل کند تا گل خورده‌اش را جبران کند. بازیکنان ما نشان دادند که دنبال پیروزی هستند. اتفاق خوبی است که توانستیم بعد از تساوی هم نتیجه را تغییر دهیم. بعد از اتفاقات بازی استقلال، این پیروزی برای ما ارزشمند و ما را به ادامه بازی‌ها امیدوار کرد. بازی به بازی پیش می‌رویم و از کیفیتی که امروز بازیکنان نشان دادند، در بازی‌های بعدی نیز بهره خواهیم برد.

چمنیان درباره حواشی آخر بازی دو تیم گفت: در فلسفه تراکتور وقت‌کشی نیست. نوع بازی گل‌گهر باعث ایجاد برخوردها و مصدومیت‌ها می‌شد. ضمن این که در خصوص اتفاقات آخر بازی، باید بگویم که بخشی از آن طبیعی است اما بازیکنان گل‌گهر این درگیری را آغاز کردند. بهتر است وقتی شرایط بازی به گونه‌ای است که نمی‌خواهیم بازی جوانمردانه رعایت کنیم، روح و شکل فوتبال را خراب نکنیم.

او درباره مربی- بازیکن بودن مسعود شجاعی و نیاز به گذراندن دوره‌های مربیگری گفت: بحث بازیکن - مربی برای کسانی صدق می‌کنند که ویژگی‌های خاص دارند. آخرین نفری که این تجربه را داشت، علی دایی بود که جزو خاص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال یوده و شجاعی هم می‌تواند یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایران شود. او ویژگی‌های خاص زیادی دارد. او ۳ دوره جام جهانی و ۴ جام ملت‌ها را پشت سر گذاشته و ۱۰۰ بازی در لالیگا انجام داده و توانایی فنی بالایی دارد. او به دنبال گذراندن کلاس‌های مربیگری است و با توجه به شناخت او آشنایی من با تیم، او بهترین گزینه بود. او قرار نیست مربی دائمی باشد و با میلش این کار را انجام نداد. تا زمانی که او، مجموعه کادر فنی و مجوعه باشگاه صلاح بدانند، امیدوارم به این شکلی کار پیش می‌رود، بتوانیم فوتبال زیبا و همراه با کسب نتیجه را رقم بزنیم.

چمنیان درباره مصدومیت اخباری توضیح داد: متاسفانه بینی اخباری شکست و او به بیمارستان منتقل شد. فرعباسی هم توانست باتمرکز و باکیفیت جای اخباری را پر کند. ما به هر حال مهره‌هایی را داریم که اگر بازیکنی را از دست دادیم، جای او را به خوبی پر کنیم و این ویژگی تیم ما است.

 

دیدگاه تان را بنویسید