وقتی داور گل سالم گل گهر در دیدار مقابل تراکتور را ندید + ویدیو

داور دیدار روز گذشته گل گهر و تراکتور گل سالم شاگردان قلعه نویی را ندید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روز گذشته یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته دوازدهم لیگ برتر میان دو تیم گل گهر و تراکتور در سیرجان برگزار شد و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم، بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان تبریزی به پایان رسید.

بعد از این بازی بود که گل گهری‌ها به عملکرد اشکان خورشیدی، داور مسابقه معترض بودند و عقیده داشتند تصمیمات وی در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و منجر به شکست آنها شده است.

گل گهری ها روی دو صحنه به شکل ویژه اعتراض داشتند که از همین رو سراغ کارشناسان داوری رفتیم تا نظر آنها را جویا شویم و به بررسی آنها پرداختیم.

صحنه اول: وقتی توپ در محوطه جریمه به دست وفا هخامنش برخورد کرد و گل گهری‌ها معتقد به پنالتی بودند.


صحنه دوم: گل تیم گل گهر که توسط داور مسابقه به دلیل نامشخصی مردود اعلام شد و داور به سود تراکتور خطا گرفت

 

داوود فنایی

صحنه اول: صحنه نامشخص است و معلوم نیست بازیکن قرمز توپ با دست زده است یا توپ به دستش برخورد کرده ولی از نظر روانشناسی بخواهیم حساب کنیم بازیکن قرمز خودش را به نوعی در موقعیت گم کرده و نگاه به صحنه از این زاویه مشخص می‌کند که با دست توپ را زده است و داور می‌توانست پنالتی بگیرد.

صحنه دوم:  گل سالم بود و بدون دلیل مردود شد.

 

حسین نجاتی

صحنه اول: روی صحنه ادعای پنالتی را به هیچ عنوان نمی‌توان را ثابت کرد و در موردش نظر قطعی داد ولی در کل داور باید ملاحظات خطای هند را طی چند مورد بررسی کند که ببینید در این مورد مشخص است یا خیر ولی دقیق نمی‌توان گفت که هند بوده است یا یا نه.

صحنه دوم: صحنه گل نیاز به بازبینی ندارد و واقعاً نمی‌دانم گل چطور مردود شد.

 

محسن قهرمانی

صحنه اول: در صحنه برخورد توپ به دست مدافع تراکتور توپ ابتدا به سر بازیکن ساییده می‌شود و در ادامه به دست مدافع برخورد می‌کند. در این صحنه دست بازیکن در حالت عادی است و عمدی هم در برخورد با توپ ندارد و با توجه به قوانینی که برای مدافعان وجود دارد این صحنه به عقیده من خطا نیست و تصمیم داور درست است.

صحنه دوم: در صحنه مربوط به گل تیم گل گهر من بارها فیلم را نگاه کردم و متوجه نشدم داور برای چه گل را قبول نکرد و هیچ اتفاقی که مشکوک باشد هم در این موقعیت وجود نداشت و دلیل تصمیم داور مبنی بر قبول نکردن گل را متوجه نشدم و این گل به نظرم سالم بود

 

نوید مظهری

صحنه اول: این صحنه خطای هند نیست چون توپ در شرایط عادی بدن به دست می‌خورد. دست به سمت توپ‌نرفته و دست فضای بدن را بیشتر نکرده است.

صحنه دوم: در صحنه‌ای که تیم گل گهر ضربه کرنر را ارسال می‌کند و داور مسابقه خطای بازیکن گل گهر را اعلام می‌کند هیچ خطایی رخ نداده و ضربه سر بازیکن گل گهر که وارد دروازه شده بود هیچ مشکلی نداشت. داور در این صحنه به اشتباه گل سالم تیم گل‌گهر را مردود اعلام کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید