پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

حشمت مهاجرانی: وضعیت و حال عمومی من خوب است/ امیدوارم انصاریان و میناوند به خانه برگردند/ ویروس کرونا تجربه تلخی است

پیشکسوت 82 ساله فوتبال ایران می گوید حالش از زمان ابتلا به این ویروس بهتر است و پزشکان درباره مرخص شدن او از بیمارستان تصمیم گیری خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ اهالی فوتبال ایران در روزهای گذشته پیگیر احوال سه پیشکسوتی هستند که به ویروس کرونا مبتلا و به علت وخامت احوالشان در بیمارستان بستری شده اند. حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در بیمارستانی در دبی امارات بستری است و مهرداد میناوند و علی انصاریان هم در تهران تحت درمان هستند.

در این بین حال میناوند با توجه به اظهارات پزشکان وخیم‌ تر از سایرین است که به گفته پزشک معالجش به علت مراجعه دیرهنگام میناوند به بیمارستان، 80 درصد از ریه این فوتبالیست سابق تیم ملی درگیر شده است اما پزشکان می گوید وضعیت او رو به بهبودی است. اگر چه همچنان او نیاز به مراقبت های ویژه دارد.

از طرفی علی انصاریان دیگر پیشکسوت فوتبال که از روزهای گذشته در بیمارستان بستری شده، راهی بخش مراقبت های ویژه شده تا نظارت بیشتری روی روند درمانش وجود داشته باشد و به سرعت این بیماری را دفع کند.

خبر خوشحال کننده در این بین مربوط به حشمت مهاجرانی است که رفته رفته شرایطش بهتر شده و آخرین روزها و ساعات بستری شدن در بیمارستان را سپری کند. مقابله این پیشکسوت با ویروس کرونا د شرایطی است که مهاجرانی از نظر سنی نسبت به خیلی از فوتبالی های ایران بزرگتر است و مربی پیشکسوتانی مانند علی پروین و حسن روشن بوده است.

حشمت مهاجرانی، پیشکسوت 82 ساله فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره آخرین وضعیتش در بیمارستان می گوید: خدا را شکر وضعیت بهتر است. روز گذشته (جمعه) پزشکان نبودند اما امروز پزشک معالجم برای بررسی وضعیتم می آید و شرایطم را مرور خواهد کرد. خدا را شکر احساس می کنم همه چیز خوب و مثبت است.

وی در واکنش به اینکه چه زمانی از بیمارستان مرخص و راهی منزل می شود اظهار کرد: پزشکم امروز تصمیم می گیرد که مرخص شوم و در خانه روند درمان را طی کنم یا خیر. با این حال وضعیت و حال عمومی من خوب است.

این پیشکسوت فوتبال ایران که برای نخستین بار ایران را به جام جهانی فوتبال رسانده بود، درباره نگرانی فوتبالی ها از وخامت حال این سه پیشکسوت می گوید: از تمام رسانه ها، دوستان و تمام مردم که محبت کردند و برای من پیام فرستادند و پیگیر احوال من بودند تشکر می کنم. نمی توانم احساسم را نسبت به این همه لطف مردم بیان کنم. زبانم قدرت بیان احساساتم را ندارد اما از همه ممنونم.

مهاجرانی با آرزوی سلامتی برای مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: امیدوارم میناوند و انصاریان هم حالشان خوب شود و به زودی راهی خانه های خود شوند و ما را هم از نگرانی خارج کنند. واقعا ویروس کرونا تجربه تلخی است.

این پیشکسوت درباره رفتار این ویروس و چگونگی ابتلا به کووید 19 گفت: این ویروس بسیار موذی است. اصلا متوجه نمی شوید چه زمانی به ویروس مبتلا شده اید. هر چه فکر می کنم که کجا رفتم و از چه کسی این ویروس را گرفته ام، به نتیجه نرسیده ام. من اصلا از خانه خارج نمی شوم. هفته ای یک جلسه به بیرون می روم.

وی همه مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کرد و گفت: نه فقط ورزشکاران بلکه تمام افراد جامعه از زن و مرد و کوچک و بزرگ باید مراقب باشند و دستورات پزشکی را رعایت کنند. واقعا ابتلا به این ویروس بسیار سخت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید