آخرین وضعیت درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان

میناوند که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است نسبت به روزهای گذشته شرایط پایدارتری را به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بهنام ابوالقاسم‌پور درباره آخرین وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان بعد از ابتلا به کرونا و بستری در بخش مراقبت های ویژه گفت: خوشبختانه شب گذشته مهرداد کمی چشمانش را باز کرد اما بازهم به بیهوشی مصنوعی رفت. حال علی انصاریان دیشب بدتر شده بود.

اشکان اردیبهشت، سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی نیز گفت: درمان دارویی کرونا در رابطه با علی انصاریان طبق استانداردها در حال انجام است. فدراسیون پزشکی ورزشی هم به صورت روزانه وضعیت وی را دنبال می‌کند. امروز حتماً به صورت حضوری در جریان شرایط علی انصاریان و روند درمانی او قرار خواهیم گرفت.

او ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدا پیگیر وضعیت مهرداد بود. شب گذشته با حضور در بیمارستان محل بستری مهرداد میناوند، وضعیت درمانی وی را از پزشکان معالجش جویا شدیم. شرایط مهرداد میناوند نسبت به روز قبل پایدارتر شده است اما همچنان نیازمند توجهات ویژه پزشکی است تا روند بهبودی بهتر و سریع‌تر دنبال شود.

سطح اکسیژن خون میناوند با دستگاه به ۹۰ رسیده است

محمدرضا هاشمیان پزشک معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هر دو فوتبالیست در حال حاضر تحت مراقبت و درمان هستند و سطح اکسیژن خون مهرداد میناوند با دستگاه‌ به ۹۰ رسیده است. شرایط میناوند نسبت به روزهای گذشته بهتر شده اما باید روندی را طی کند. میناوند دیر به پزشک مراجعه کرد و این یکی از دلایل طولانی شدن روند درمانی این فرد است. درباره میناوند تاکنون نشانه‌ یا دلیلی برای ابتلا به کرونای انگلیسی وجود ندارد.

هاشمیان درباره انصاریان نیز گفت: وضعیت علی انصاریان پایدار است و اکسیژن خون به او به بالای ۹۰ رسیده است. برخی می‌گویند چرا انصاریان به بخش ای سی یو منتقل شده است؟ تمام بیمارانی که شرایط سخت تنفسی دارند باید به این بخش منتقل می شوند.

دیدگاه تان را بنویسید