لیست رئال مادرید برای بازی مقابل اوساسونا با دو غایب

لیست رئال مادرید برای بازی شنبه مقابل اوساسونا مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  کارواخال به علت محرومیت و پنج کارته شدن و رودریگو گوئس به علت مصدومیت تنها غایبان رئال مادرید در لیست بازی شنبه مقابل اوساسونا حضور ندارند اما 23 بازیکن دیگر در لیست قرار گرفته اند.در حقیقت رئال مادرید برای ادامه رقابت با اتلتیکوی صدرنشین چاره ای جز پیروزی مقابل اوساسونا ندارد.

البته در حال حاضر بارش برف شدید در کل اسپانیا باعث شده است تا برگزاری بازی میان رئال مادرید و اوساسونا در هاله ای از ابهام باشد اما رئالی ها امشب به پامپلونا سفر خواهند کرد و فردا منتظر شرایط جوی خواهند ماند تا مشخص شود که آیا امکان برگزاری بازی وجود دارد یا این که مقامات لالیگا تصمیم دیگری می گیرند. از طرفی دیگر زیدان پس از منفی شدن تست کرونای خود به بازی رسید. مثبت شدن تست کرونای یکی از نزدیکان زیدان باعث شده بود تا مربی فرانسوی پنجشنبه به قرنطینه برود اما نتیجه تست PCR وی منفی شد تا خیال رئالی ها راحت شود.

لیست رئال مادرید در بازی مقابل اوساسونا بدین ترتیب است : کورتوا، لونین، آلتوبه، میلیتائو، راموس، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، اودگارد، ایسکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، لوکاس وازکز، یوویچ، وینیسیوس جونیور و ماریانو.

 

دیدگاه تان را بنویسید