سلتاویگو هم حریف رئال مادرید نشد؛ شاگردان زیدان در صدر

رئال مادرید سال ۲۰۲۱ را با پیروزی شروع کرد و موقتا به صدر جدول رفت.

لینک کوتاه کپی شد

چی پلاس، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار در هر نیمه، یک بار دروازه حریف را باز کردند و در نهایت به سه امتیاز این دیدار رسیدند.  البته آنها در حالی به صدر جدول صعود کردند که سه بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید دارند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که رئال به گل رسید. روی یک ضدحمله بود که مارکو آسنسیو از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و ارسال بلند او به تیر دوم را لوکاس واسکز با ضربه سر تبدیل به گل به اول بازی کرد.

چیزی نمانده بود که سلتا در دقیقه 8 کار را به تساوی بکشد اما یاگو آسپاس نتوانست از فرصت خوبی که برایش ایجاد شده بود، استفاده کند.

 

بازیکنان سلتا برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما پس از آن، این رئالی ها بودند که بر بازی مسلط شدند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

این حملات ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، کریم بنزما روی پاس آسنسیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه سلتا به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در آخرین ثانیه های این نیمه، ضربه والی دنی کارواخال هم روی دروازه سلتا خطرساز شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و رئال با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و این باز هم خیلی زود به گل رسید. تنها 8 دقیقه از شروع نیمه دوم سپری شده بود که مارکو آسنسیو توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. روی یک توپ‌گیری از میانه زمین بود که رئالی ها یک حمله سریع را ترتیب دادند و در نهایت پاس لوکاس واسکز را آسنسیو با یک شوت مطمئن، تبدیل به گل کرد.

بعد ازاین گل بازی برای دقایقی متعادل شد اما در دقیقه 63، بنزما می توانست زننده گل سوم رئال لقب بگیرد اما مهاجم فرانسوی که با پاس تونی کروس صاحب موقعیت شده بود، در حالتی نامتعادل ضربه اش را به بیرون زد.

در ادامه این بازیکنان سلتا بوند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه رئال ایجاد کنند. بازی به همین ترتیب تا آخرین دقایق ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 89، باز هم بنزما با پاس کروس صاحب موقعیت شد اما ضربه او بار دیگر راهی به چهارچوب دروازه سلتا پیدا نکرد و در نهایت بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید