رحمتی:در بازی با تراکتور شانس نداشتیم/ شهرخودرو مشکل مالی ندارد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:سایپا تیمی جوان و سختکوش با کادر فنی خیلی خوبی است و کار سختی مقابل آنها داریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال شهرخودرو اظهار داشت: هفته گذشته یک بازی خیلی سخت را مقابل تراکتور داشتیم و بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم و اگر توپ دقیقه 95 گل می شد با 3 امتیاز به مشهد بر می گشتیم.بازیکنان ما تلاش خود را کردند ولی شانس با ما یار نبود.

وی افزود: سایپا تیمی جوان و سختکوش با کادر فنی خیلی خوبی است و کار سختی مقابل آنها داریم. شناخت کافی از تیم سایپا داریم و گروه آنالیز ما این تیم را آنالیز کرده و امیدوارم با همت بازیکنان و دعای خیر هواداران به 3 امتیاز و به جایگاهی که حقمان است برسیم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش در بازی با تراکتور گفت: همه بازیکنان ما عالی کار کردند، نکته مهم این است که در جریان بازی ما موقعیتی به تیم حریف ندادیم و آنها فقط به دنبال شوت و ضربات ایستگاهی بودند ما اگر از فرصت ها استفاده می کردیم می توانستیم بازی را ببریم.

رحمتی با بیان اینکه برای بازی فردا مصدوم و محروم ندارد پیرامون شایعاتی که پیرامون مشکلات مالی مطرح می شود عنوان کرد: اصلا دوست ندارم قبل از بازی وارد مسائل حاشیه ای باشم. هم بازیکنان تیم و هم هواداران بدانند مشکل مالی نداریم و فقط و فقط می‌خواهند ذهن بازیکنان  تیم ما و همچنین هواداران را نسبت به مالک باشگاه درگیر کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید