واکنش شجاعی به اخراجش در دیدار مقابل شهرخودرو

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مسعود شجاعی عقیده دارد که سن یک عدد است و تا زمانی که توانایی و قدرت بدنی داشته باشی، امکان حضور در میادین وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود شجاعی مربی تراکتور تبریز و دستیار مسعود شجاعی در خصوص اخراج از کنار زمین در بازی دیروز مقابل شهر خودرو گفت: متاسفانه دوستان داور خیلی کم لطفی می کنند. 90 دقیقه بدون اینکه یک کلمه حرفی بزنم، روی صحنه ای که داور در سه متری صحنه حضور داشت و ما روی نیمکت نیز آن صحنه را به راحتی مشاهده کردیم ولی آن صحنه را ندید که جای تعجب داشت. من نه اهانتی کردم و نه ناسزایی گفتم و تنها یک اعتراض ساده انجام دادم و گفتم چطور ما می بینیم از این فاصله و شما نمی بینید که در عین ناباوری به من کارت قرمز نشان داد و من را اخراج کرد.

وی در خصوص اعتراضش به وقت های تلف شده این بازی نیز عنوان کرد: شما اگر فیلم را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که فقط وقت های تلف شده ای که دروازه بان حریف در نیمه اول ایجاد کرد را محاسبه کنید به جز مصدومیت سایر بازیکنان چیزی در حدود 3 دقیقه بود که عادلانه می توانست حداقل 4 دقیقه وقت تلف شده بگیرد. تنها یک دقیقه محاسبه کرد و من به داور گفتم فکر میکنم بخاطر سرما 1 دقیقه زمان تلف شده گرفتی و می خواستید زودتر به رختکن بروید که در جواب گفتند ما بچه سرما هستیم و مشکلی نداریم.

برادر بزرگتر سرمربی تراکتور در پاسخ به اینکه مسعود شجاعی بعد از اینکه هدایت تراکتور را بر عهده گرفت دیروز برای اولین بار به عنوان بازیکن  به میدان رفت، در این مواقع مسئولیت فنی بر عهده چه کسی است و چه کسی تیم را هدایت می کند افزود: توی تراکتور کار تیم ورکی را انجام می دهیم و عباس چمنیان، نیکبخت و بنده به مسعود مشورت های لازم را می دهیم اما تصمیم نهایی را مسعود می گیرند. در زمان هایی که مسعود در زمین حضور دارد، تیم را مدیریت می کند و ماهم از بیرون به او کمک خواهیم کرد.

محمود شجاعی در جواب اینکه اولین بحثی که پیرامون شما مطرح شد این بود که محمود شجاعی با کدام رزومه به عنوان مربی تراکتور انتخاب شده است پاسخ داد: سوال خیلی خوبی پرسیدید تا این مسئله شفاف سازی شود. در تمام رده های سنی پایه تا بزرگسالان صنعت نفت آبادان فوتبال بازی کردم. در همان زمان که در تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان بازی می کردم، سه دوره به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدم و در تیم فوتبال نیروی زمینی دوران خدمت را سپری کردم. بعد از پایان فوتبالم تمام دوره های مربیگری را گذراندم و از تیم های پایه کار خود را آغاز کردم که در این مرحله خیلی به کار من کمک می کند. در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای صنعت نفت سرمربی بودم و تمام کلاس های مربیگری از جمله کلاس C  آسیا را در سال 2007 و دوره ی B آسیا را در سال 2009 و کلاس A  آسیا را در خدمت مرتضی محصص و معینی با موفقیت در سال 2014 پشت سر گذاشتم و یک دوره ی 14 روزه ی مربیگری را در برزیل گذراندم. تحصیلات بنده نیز کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی و کارشناسی تربیت بدنی هست.

شجاعی در خصوص درخواست مالک باشگاه تراکتور از مسعود شجاعی برای قبول هدایت سرخپوشان تبریزی و مقاومت او از حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور ادامه داد: زنوزی بخاطر اعتماد بسیار زیادی که به مسعود شجاعی دارد، علاقه دارد مسعود سرمربی تیم باشد. به او این پیشنهاد را ارائه داده اند و چون مسعود سال ها تجربه ی بازی در اروپا، لالیگا، یونان و قطر را دارد، باعث شده به پیشنهادات با تفکرات بیشتری پاسخ دهد چون همچنان در نظر دارد فوتبال را ادامه دهد و به فکر مربیگری و حضور روی نیمکت نیست.

برادر بزرگتر کاپیتان تیم تراکتور پیرامون اینکه مسعود شجاعی تا چه زمانی قرار است که به بازیگری ادامه دهد گفت: ایشان عقیده دارد که سن یک عدد است و تا زمانی که توانایی و قدرت بدنی داشته باشی امکان حضور در میادین وجود دارد. سیدجلال حسینی با وجود اینکه سه سال از مسعود بزرگتر است و در پست دفاع نیز بازی می کند می بینید که همچنان پر قدرت به بازی ادامه می دهد و مسعود نیز می تواند تا چند سال دیگر به بازی ادامه دهد.

دستیار مسعود شجاعی در تراکتور در خصوص اینکه  یکی از احتمالات می تواند این باشد که تا پایان فصل مسعود به صورت موقت بازی به بازی هدایت تراکتور را عهده دار باشد، گفت: این بستگی به تصمیم باشگاه دارد. مسعود به باشگاه اعلام کرده با توجه به شرایطی که باشگاه داشته، این مسئولیت را قبول کرده تا در فرصت مناسب سرمربی تیم انتخاب شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید